קטש: "הפסדנו את המשחק בחצי הראשון"; פניני: "הפסד קשה ומתסכל"

בסיום משחק ההפסד האכזרי הערב של נבחרת ישראל מול גיאורגיה 71-69, התייחס המאמן עודד קטש להפסד הכואב בתום הארכה: "זה הפסד קשה, אבל במבט לאחור אני חושב שהפסדנו את המשחק בחצי הראשון. שמרנו טוב ולא הצלחנו לתרגם את זה ליתרון, היינו מפוזרים התקפית והיו דברים מוזרים שהלכו נגדנו. זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל דווקא בגלל זה הניצחון יכל להיות מתוק מאוד. נאחזנו במשחק ונתנו לעצמנו סיכוי לנצח. היה קשה נגד קבוצה ששמרה טוב ושיחקה לאט יחסית ועשתה שימוש טוב בגבוהים. היינו צריכים לשחק עם קצת יותר שקט נפשי הערב ולרווח את המשחק".

הקפטן גיא פניני: "הפסד קשה ומתסכל, תחושות ממש לא קלות כי היינו שם כל המשחק ונתנו את הכל. בהגנה היינו בסדר, בהתקפה זה לא התחבר, הגודל שלהם מאוד השפיע, אבל אנחנו בדרך הנכונה. החבר'ה נתנו הכל וזה עוד צעד בתהליך".

"תומר גינת: "לא התחלנו טוב, לא היינו בפוקוס. אנחנו נבחרת צעירה ואנחנו מנסים לבנות משהו, לא יודע אם נשארו סיכויים לעלות, אבל עדיין נבוא לשחק את המשחקים שנותרו עם אווירה טובה במטרה לנצח. לא עשינו עבודה טובה מתחת לסל, הם לקחו 30 ריבאונדים בהתקפה, זה הסיפור הגדול של המשחק. לא הצלחנו לעשות פעולה טובה לנצח את המשחק בזמן הרגיל. והסל האחרון בהארכה לא הותיר לנו סיכוי".

ג'ון דיברתולומיאו: "זה הפסד כואב. היו לנו כמה טעויות ובמשחק כזה צמוד כמו שהיה הערב זה מכריע. הם הצליחו לרוץ, וגם אנחנו. אני גאה בלחימה שלנו, אנחנו גדלים ביחד כקבוצה".