קטש: "הפסדנו את המשחק בחצי הראשון"; טימור: "היוונים היו הרבה יותר אגרסיביים וחדים מאיתנו"

בסיום משחק ההפסד של נבחרת ישראל ליוון בכרתים, התייחס המאמן עודד קטש לאירועי המשחק.

קטש: "אני שמח על השבוע שעברנו, אמנם המשחק היום היה מעט מתסכל, כי כן הגענו מבחינה הגנתית, אבל איבדנו יותר מדי כדורים. 17 מהם רק בחצי הראשון, וזה פגע בנו. הפסדנו את המשחק בחצי הראשון".

קטש הוסיף ואמר: "צריך לדעת לשחק מול נבחרת יוון. צריך הרבה ניסיון, הרבה שקט נפשי ולדעת להתמודד מול האינטנסיביות שלה. התוצאה הייתה יכולה להיות טובה יותר, אם שחקנים היו נכנסים למשחק טוב יותר ועם יותר ביטחון. יש להם הרבה שחקנים ותיקים ששמרו על סגנון המשחק שלהם והיו מאוד אגרסיביים".

לסיום אמר המאמן: "אני מאוד שמח מקצועית. האווירה בנבחרת טובה, ואנחנו צריכים לשמר את זה ובחלון הבא לקחת את זה צעד קדימה. היה ברור שבתהליך הזה נצטרך לדעת לקבל הפסדים. אני מקווה שבעתיד נראה נבחרת שתשאף גבוה. נהניתי מאוד עם הצוות והשחקנים במהלך השבוע".

בר טימור: "לצערי, יוון היו הרבה יותר אגרסיביים וחדים מאיתנו. איבדנו הרבה כדורים, ולכן הפסדנו את המשחק. סבלנו מקצת חוסר מזל ותיאום. חבל, אני לא חושב שזה היה צריך להיות ההפרש בין הנבחרות. הרגשתי שהפער הוא הרבה יותר קטן מזה. הם שמרו חזק לאורך כל המשחק. אנחנו יכולים להציג כדורסל טוב ואני מקווה שנראה את זה בהמשך".

ג'ייק כהן: "מאכזב להפסיד, אבל אני אופטימי מאוד לגבי הנבחרת, יש אנרגיה נהדרת בחדר ההלבשה, למרות שלא הצלחנו לשחק כמו שרצינו. יש לנו עוד דרך ארוכה כדי להשתפר, צריך לתת הרבה קרדיט ליוון, הם שיחקו טוב מאוד ונתנו לנו הרבה ללמוד. אני בטוח שנשתפר לקראת המשחקים הבאים בזכות המשחק הזה. זה המשחק השני בלבד שלנו ביחד, ואנחנו פחות משבוע ביחד כך שזה לא ריאלי לצפות מאיתנו להציג כדורסל מושלם. אנחנו צריכים להשתפר, עם הזמן נלמד אחד את השני".