קטש: "התחושה היא שבאמת מגיע לנו, בעיקר לשחקנים"; אליהו: "אזכור את הניצחון הזה כל חיי"

בסיום משחק גמר גביע המדינה התייחסו שחקני ומאמני הקבוצות לניצחונה של הפועל ירושלים על מכבי ראשל"צ.

עודד קטש: "תמיד אמרתי שאני מאמן גביע פחות טוב, זה הגמר השני שלי בסך הכל. זו שמחה גדולה, אנחנו חווים עונה כיפית מכל הבחינות. יש כאן חבורה של שחקנים מדהימים עם אופי מדהים. התחושה היא שבאמת מגיע לנו, בעיקר מגיע לשחקנים. הם היקשו עלינו מאוד בחצי הראשון ולא היינו מספיק רגועים בהתקפה. חששתי ממשחק צמוד והחלטנו במחצית שנעלה כדי לשחק כדורסל להנות ונצח, ולא לפחד להפסיד".

הקפטן ליאור אליהו: "אנחנו לוקחים איתנו את הניצחונות וההפסדים כל החיים. כמו שאני זוכר את ההפסד ב-2016 כל החיים, אזכור את הניצחון הזה כל חיי. אני שמח שהצלחנו לסיים את המשחק כמו שצריך. עוברים בקריירה עונות פשוטות יותר ופחות וזו לא פשוטה, אבל מה יותר כיף מזה? זוכרים את הסוף".

"ג'ייקובן בראון: "הרגשה נהדרת. זאת פעם ראשונה שאני משחק ביום ההולדת שלי ואני מאוד שמח על הזכייה בגביע. האוהדים שלנו זו תופעה שאי אפשר להאמין לה, הם הכי טובים ששיחקתי עבורם. עשינו את כל המאמץ הזה עבורם, ירושלים חיכתה לגביע במשך עשור שלם ואני מאוד שמח על כך. אני רואה את עצמי מנהיג בקבוצה ורק רוצה שננצח. יש לנו חדר הלבשה מצוין ואני שמח".

ג'יימס פלדין: "11 שנים עברו מהגביע האחרון ולנצח בבית שלנו, מול הקהל, זו הרגשה מדהימה. היה לי איבוד כדור וסיימנו רע את המחצית. המאמן דיבר איתנו ועלינו טוב לרבע השלישי. אם זה תמיד ככה, אהיה פה להרבה שנים".

 גיא גודס: "היום זה לא היה היום שלנו, למרות שבמחצית ירדנו בפיגור של 2 נקודות, ברבע השלישי היה לנו מאוד קשה, היינו מאוד עייפים ואני לא יודע מה היתה הסיבה. חבל שזה קרה לנו היום. התרומה שלנו מהספסל היתה לא מספיק טובה. ירושלים ניצחה אותנו בפרמטר הזה היום. הספסל העמוק שלהם ניצח את המשחק. אין ספק שלמגרש הביתי היתה השפעה, אבל זאת השיטה. אני ועודד קטש חברים טובים, יש לו קבוצה מאוד כשרונית והיום הם ניצחו בצדק. צריך לדעת תמיד לכבד את היריבה.".