קטש: "התרגשתי ב-2004 ואני מתרגש גם היום"; קופרברג: "זה כבוד גדול, ריספקט לכל השחקנים"; בלאט: "תחושה מדהימה"

עודד קטש: "עשינו משחק אדיר הגנתית, ידענו שהצרפתים לא עושים סקור גבוה והיה לנו ברור שרק דרך ההגנה זה יילך. נצמדנו לתכנית משחק, אני מאוד גאה בשחקנים. שמאמנים קבוצה במשך שנה לא מגיעים לכזו הוצאה לפועל. שחקנים אינטיליגנטים ומחוייבים, כיף אדיר. זוסמן מביא לנו הרבה שקט התקפי, היום קיבלנו את קופרברג וארצי טובים מאד, כשהיתה לנו את הסבלנות בהתקפה הגענו למצבים טובים. אני שמח מאד".
"אני זוכר שהתרגשתי ב-2004 ואני מתרגש גם היום. להיות בנבחרת זה מרגש כי אנחנו מרגישים את האהבה מכולם, זה מגיע עד אלינו. יש פה שחקנים עם אופי מיוחד. יש לי צוות מדהים, משה רייס המנהל הכל יכול בנבחרת, נתי ועדי וגדי וכל הצוות פשוט כיף גדול להיות איתם. גם המאבטחים כבר התחברו לנבחרת. צריך לתת קרדיט גם לדן שמיר לעבודה שנעשתה פה קודם".
דניאל קופרברג המצטיין במשחק: "אני שמח מאד שהגענו לגמר אחרי 13 שנים שלא היינו שם. זה כבוד גדול וריספקט לכל השחקנים. עשינו עבודה מדהימה כל האליפות הזו ואני אישית שמח לצאת מכדור השלג שהכנסתי את עצמי אליו. כיף לבוא ולעזור לחברים מתי שהם צריכים אותי, אני בטוח שנבוא ונשחק חזק בגמר".
תמיר בלאט: "תחושה מדהימה, עלינו לגמר, אי אפשר לתאר את התחושה הזו. אני כ"כ מאושר וגאה בחברים שלי לקבוצה ובצוות אימון. אנחנו נתכונן למשחק מחר כמו שצריך, אנחנו באים לקחת את הזהב ונבוא כמו כל משחק, ביחד עם אנרגיות ונבוא להנות. ניתן את כל מה שיש לנו, קשה לתאר את ההרגשה עכשיו".