קטש לקראת אסטוניה: "אמנם אנחנו משחקים בחוץ, אבל כל המדינה רואה אותנו"

מחר בערב (ראשון, 17:00) תתארח נבחרת ישראל אצל נבחרת אסטוניה במסגרת המשחק הרביעי במוקדמות הגביע העולמי 2019. ישראל במאזן של 1-2 עד כה, ותנסה לרשום ניצחון שלישי בקמפיין שיבסס אותה במקום השני.

סגל הנבחרת מחר יכלול את השחקנים הבאים: הקפטן גל מקל, אבי בן שימול, רביב לימונד, יובל זוסמן, שון דוסון, חואקין שוכמן, רפי מנקו, תמיר בלאט, ג'ייק כהן, נמרוד לוי, עידן זלמנסון וריצ'רד האוול. גיא פניני ותומר גינת נשארו בארץ.

לקראת המשחק מחר התייחס המאמן עודד קטש לצפוי לנבחרת ישראל.

"קטש: "גם נגד יוון וגם בניצחון שלהם על בריטניה, אסטוניה קולעים טוב פה מבחוץ ומשחקים בקצב טוב. ממה שיכולנו לראות משני המשחקים האחרונים שלהם הם משחקים יותר טוב מאשר ששיחקו יותר טוב נגדנו בדרייב אין. יהיה לנו משחק הרבה יותר קשה, משחק חוץ עם אווירה. קיבלנו את ג'ייק בחזרה, אבל אנחנו בלי תומר וגיא, לא היה לנו יותר מדי זמן להתכונן, עשינו אימון קל יחסית, חידדנו כמה דברים. השאלה היא איך תמיר ירגיש, נראה כמה דקות נוכל להשתמש בו, זה יהיה במשורה. כמה שהוא יוכל, הוא יעזור לנו. משני המשחקים האחרונים שיצא לי לאמן את ריצ'רד האוול, נראה לי שהוא צריך בעיקר את התמיכה של הבית. נצטרך למצוא את האנרגיות מבפנים, אמנם אנחנו משחקים בחוץ, אבל כל המדינה רואה אותנו, כל מי שאוהב כדורסל".

הקפטן גל מקל: "אסטוניה קבוצה טובה, עשו לנו חיים קשים בארץ, לפחות מחצית אחת. משחקים כדורסל שונה עם הרבה שלשות ונצטרך להיות מוכנים לזה. קשה לשחק פה, אנחנו אחרי יום מנוחה. צריך לבוא מרוכזים ולעשות את העבודה. אנחנו עם סגל קצת שונה, אבל סומכים על מי שיש כאן. אני מאוד אוהב לשחק עם רביב לימונד, השתדלתי לא להפריע לו יותר מדי מול בריטניה. הוא היה מצוין במשחק האחרון, וזה עשה טוב חנבחרת ונקווה להמשיך את זה מול אסטוניה".

עידן זלמנסון: "משחק מאוד קשה, אולם שהאסטונים מרגישים בו מאוד בנוח, נצטרך לבוא סופר אגרסיביים ולהצמד למפתחות שלנו כדי לצאת מפה עם תוצאה טובה. זה לא פשוט לשחק נגדם, אבל יש לנו את תוכנית המשחק שלנו, שאם נצמד אליה, אני מאמין שנוכל לנצח את המשחק הזה. היה לי כיף במשחק האחרון, תמיד לשחק עם החבר'ה זה כיף, אני רק רוצה להמשיך ביכולת טובה ולתרום לנבחרת מה שאני יכול