עודד קטש: "קצת מאוכזב, אבל הרבה יותר גאה"; עמירם הלוי: "מדליית כסף שהיא תוצר של עבודה קשה"; תמיר בלאט: "תחושה של החמצה"

מאמן הנבחרת, עודד קטש: "אני קצת מאוכזב, אבל הרבה יותר גאה. הפסדנו לנבחרת טובה, מאומנת מאוד ועם סגל מאוד עמוק. הם הצליחו לשבש את המשחק שלנו. עשינו עבודה טובה מאוד הגנתית ב-16 הדקות הראשדונות, אבל זה לא הספיק. פתחנו מצוין, בעיקר הגנתית. היה לנו ברור שזה משחק עם סקור נמוך כיאה לגמרים שבהם יוון נוטלת חלק. יש להם המון גארדים עם רגליים בריאות והם היו מאוד אגרסיביים. מדובר בקבוצה מאוד מאומנת. אני שמח שגילינו אופי ולא נשברנו גם כשהם ברחו קצת. עשינו שתי חזרות קטנות, אבל זה לא הספיק. אני מאוד גאה בדרך שעשינו באליפות הזאת".

יו"ר איגוד הכדורסל, עמירם הלוי: "גאווה גדולה. אנחנו גאים בעודד קטש, הצוות והשחקנים על אליפות מופלאה. מדליית הכסף הזו היא תוצר של עבודה קשה ונכונה של האגף המקצועי תחת פיני גרשון. אני מאמין שמדור השחקנים הזה יגיעו שחקנים לנבחרת הלאומית, ובסופו של דבר זו מטרת הנבחרות הצעירות לצד ניצחונות".

מיר בלאט: "אני גאה בכולם, אבל תחושה של החמצה. רצינו היסטוריה, אבל זה טיפה מבאס. זה היה מסע מדהים, עבדנו קשה מאוד. לקחנו מקום שני שאף אחד לא ציפה".

יובל זוסמן: "אנחנו מאוד עצובים, זו הזדמנות של פעם בחיים אבל ייקח לנו זמן להבין שלקחנו מקום שני מול נבחרות חזקות מאוד, אנחנו ניקח את זה בצורה החיובית. עשינו דרך ארוכה, לא חשבו שנגיע כזה רחוק. התחלנו לא כמו שציפינו, אבל התחברנו והבנו שאנחנו משהו מיוחד וניצלנו את זה".