קטש: "שיטת המשחקים החדשה מעמידה אותנו באתגרים לא פשוטים"

נבחרת ישראל קיימה היום את מסיבת העיתונאים הראשונה לקראת פתיחת השלב השני במוקדמות אליפות העולם שתיערך בסין ב-2019. בחלון המשחקים הנוכחי, שיהיה הראשון במסגרת שלב הבתים השני, תתמודד ישראל נגד גאורגיה וגרמניה. ביום רביעי הקרוב תצא הנבחרת לשני משחקי הכנה בסנט פטרסבורג, רוסיה.

גל מקל פתח את מסיבת העיתונאים: "אני אישית מגיע לתקופה הזאת באנרגיות חדשות וטובות. בקמפיין האחרון הרגשנו את העול של העונה וכעת אנחנו באים רעננים. אנחנו מכירים את שתי הנבחרות ומדובר בנבחרות חזקות. אנחנו נרצה לעשות את הכי טוב שלנו אחרי שסיימנו בטעם טוב את החלון הקודם. אנחנו מצפים להמשיך להשתפר".

מאמן הנבחרת עודד קטש התייחס לסגל ולמשחקי ההכנה הקרובים: "שיטת המשחקים היא חדשה ומעמידה אותנו באתגרים לא פשוטים. מחלון לחלון אנחנו לומדים יותר. נבחרת ישראל זה משהו דינאמי, ולכן אנחנו משנים את הסגל מחלון לחלון. מגוון גדול של שיקולים עומד לפנינו ואנחנו צריכים להכריע. אני יכול להתחייב שהשיקולים הם רק מקצועיים. חשוב לומר שאחד הדברים המרכזיים שלמדנו זה שמדובר בקמפיין קצר וצריך לדעת עם מי הולכים. במשחקי האימון הקרובים לא נוכל לבחון שחקנים, אלא בכדי להריץ הרכב. בנסיבות הללו הנבחרת לפעמים משנה פניה. אני חושב שמתגבש בסיס שימשוך את הנבחרת לשנים רבים, והבסיס צובר נסיון".

"המשחק האחרון שלנו היה טוב נגד בריטניה. אולי לא היה יפה לעין, אבל היינו טובים ומגיעות הרבה מחמאות לגל מקל על כך. הוא גילה לב גדול ואפוטימיות והראה שהוא ווינר".

"אנחנו שמחים שיש לנו מתאזרח שרוצה להיות פה ועם יכולת גבוה כמו ג'ון דיברתולומיאו. זאת תוצאה של הנסיבות שנוצרו. בדקנו את האפשרויות שהיו לנו, ואנחנו שמחים שמי שרוצה להיות פה נמצא כאן. דברים דינמאיים ומשתנים כמו הזימון של אלכס צ'וברוביץ'".

"לגבי הסיכויים כולם רואים את מצב הבית ואני מעריך שהמאבק הוא על מקום שלישי. לפיכך, הסיכויים הם לא גבוהים אבל יש לנו סיכוי. מעבר לכך, אנחנו רוצים להיראות טוב ולבנות את הבסיס הטוב וכל משחק הוא חשוב לנו".