רביב לימונד שוחרר מסגל נבחרת ישראל ליורובאסקט

רביב לימונד שוחרר מסגל נבחרת ישראל בשל פציעה ויחמיץ את אליפות אירופה בארץ. לימונד השתתף בחלק מאימוני הרשות של הנבחרת, אבל בשום שלב לא התגבר לחלוטין מהפציעה אותה הוא סוחב תקופה ארוכה עד שיחד עם הצוות הרפואי של הנבחרת הוחלט לשחררו.
לימונד אמר: "לצערי בעקבות פציעה שעברתי בשנה האחרונה ועודני מתמודד איתה, לא אוכל לקחת חלק בקמפיין הנבחרת הקיץ. לא קל עבורי להחמיץ אליפות אירופה ובטח כשזו שמתקיימת בארץ, אך ע״מ שאוכל להחלים כמו שצריך ולשוב בעתיד לשורות הנבחרת אצטרך לבלוע גלולה מרה במיוחד.
אני אוהב את נבחרת ישראל, את ארז אדלשטיין ואת חבריי השחקנים. אני בטוח שהם יתנו אליפות מדהימה ואני אהיה שם כדי לתמוך ולעודד אותם".
לימונד הוא מהשחקנים הוותיקים והבולטים בנבחרת בעשור האחרון. הוא השתתף בשלוש אליפויות אירופה האחרונות ובסך הכל יש לו בנבחרת ישראל 128 הופעות כשהוא חולק את המקום ה-13-14 בתולדות הנבחרת עם גיא פניני ו-572 נקודות שממקומות אותו במקום ה-35 בתולדות נבחרת ישראל.
באליפות אירופה האחרונה היה שחקן חמישייה בכל המשחקים וסיים אותה עם 7.5 נקודות בממוצע כקלע הרביעי הטיבו בנבחרת אחרי עמרי כספי, ליאור אליהו וגל מקל.
איגוד הכדורסל ונבחרת ישראל מאחלים ללימונד בריאות מושלמת והמשך הצלחה.

נבחרת ישראל תפתח את הכנותיה ביום שלישי הקרוב ואז תקיים מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן ארז אדלשטיין, הקפטן עמרי כספי וותיק השחקנים בסגל יותם הלפרין.