רבי: "כל הגמרים שהשתתפתי בהם היו צמודים"; העליון: "רמת חן עשתה קפיצה גדולה בשנים האחרונות"

אליצור רמלה ומכבי רמת חן יתמודדו מחר (חמישי) בבית מכבי בראשל"צ בשעה 19:00 בגמר גביע המדינה ווינר סל לנשים. רגע לפני, הקבוצות קיימו את מסיבת העיתונאים המסורתית. רמלה תחפש גביע ראשון מאז 2014, ואילו רמת חן מחפשת גביע חמישי בהיסטוריה. המשחק יועבר בשידור ישיר בספורט 5.

אלי רבי, מאמן רמלה: "כל משחקי הגמר שהשתתפתי בהם היו צמודים, ואין לי ספק שגם הפעם היריבה תגיע מוכנה ושהמשחק יהיה צמוד. לא יפתיע אותי אם זה ייגמר לצד השני. ההיכרות שלי עם שירה התחילה עוד כשהיא הייתה תלמידה בכיתה ז'. אני מאוד שמח ומתרגש לראות את ההתפתחות של שירה כאדם וכמאמן. אני תמיד מאחל הצלחה, גם כשהיא משחקת נגדי".

שירן צעירי, קפטנית רמלה: "13 שנה כמעט לא פספסתי גמר, ומעולם לא נתקלתי בתוצאות גבוהות או במשחקים לא צמודים. הקבוצה האגרסיבית תנצח". על מיעוט הקהל במשחקי הליגה, אמרה צעירי: "מחר יהיה מלא, את זה אני יכולה להבטיח. לגבי שאר העונה, יש לי הרבה מה להגיד על זה, אבל זה לא הזמן".

שירה העליון, מאמנת רמת חן: "רמת חן עשתה קפיצה גדולה בשנים האחרונות, ואף לקחנו גביע המדינה יחד עם שירן צעירי הקפטנית. יש לנו קאדר מוכשר מאוד עם שחקניות מנוסות, צעירות מוכשרות וזרות איכותיות. אלי הוא אחד המודלים שלי וחבר טוב, אבל יש לנו אחריות ומשימה, וצריך להתרכז במה שצריך. מאחלת הצלחה לשתי הקבוצות".

נעמה שפיר, קפטנית רמת חן: "שתי הקבוצות מהטובות בליגה. יש לי הרבה כבוד לרמלה, אבל אני מאמינה ביכולת ההתקפית שלנו, ואשמח לקחת את ההגנה מהחצי גמר. בכל משחק נתון אחת הקבוצות יכולה לנצח, אבל אני משחקת ברמת חן ומאמינה בקבוצה שלי. שתי הקבוצות יבואו להילחם, ככל הנראה יהיה משחק מתוח עם ניקוד נמוך".