רבע גמר גביע המדינה ווינר סל: מכבי ראשל"צ ועירוני נס ציונה העפילו לחצי הגמר

שני משחקים במסגרת שלב רבע גמר גביע המדינה ווינר סל התקיימו הערב, ובסיומם נקבע כי עירוני נס ציונה ומכבי ראשל"צ העפילו לחצי הגמר והצטרפו לעירוני נהריה שעשתה זאת אתמול. העולה הרביעית והאחרונה תיקבע מחר במפגש הסופר מסקרן בין מכבי ת"א להפועל ירושלים. 

אחרי דרמה גדולה באולם היובל בהרצליה, מכבי ראשל"צ הבטיחה את מקומי בחצי גמר גביע המדינה ווינר סל עם ניצחון דרמטי על בני הרצליה 84-85. הקבוצה של גיא גודס הוליכה ב-10 נקודות הפרש בהפסקת המשחק, אבל הרצליה עם הרבה לב והקרבה חזרה למשחק, עלתה ליתרון וגם יכולה היתה לשלוח את המשחק להארכה, אבל אור לאומי קלע 2 זריקות מתוך 3 הנסיונות שלו בשנייה האחרונה והכתומים חגגו העפלה לשלב חצי הגמר.

אלכס המילטון קלע 21 נקודות לראשל"צ, ג'יימס קלי הוסיף 16 נקודות בהופעת הבכורה שלו בקבוצה, 16 נקודות קלע גם עוז בלייזר. קנדל אנטוני קלע 23 נקודות לבני הרצליה, אור לאומי הוסיף 21 נקודות.

קודם לכן, היתה זו עירוני נס ציונה שהבטיחה את מקומה בחצי הגמר אחרי ניצחון ביתי 86-97 על הפועל גלבוע/גליל. נס ציונה פתחה בסערה והוליכה 4-18 אחרי חמש דקות, הקבוצה של ליאור ליובין רדפה אחרי המארחים במשך כל המשחק ולא הצליחה לבצע מהפך.

ג'ף וויטי רשם דאבל דאבל של 20 נקודות ו-17 כדורים חוזרים, דקוואן קוק קלע 19 נקודות, הולוול עם 15 נקודות, רביב לימונד הוסיף 14 נקודות ומסר 8 אסיסטים, טל דן קלע 12 נקודות ומסר 7 אסיסטים, קורי פישר קלע 10 נקודות. אדגר סוסה קלע 21 נקודות לגלבוע, ג'ארמר גאלי הוסיף 20 נקודות.