שבוע גביע המדינה ווינר סל בסימן 70 שנה למדינת ישראל – מחר הגרלת חצי הגמר

איגוד הכדורסל החליט לייחד את שבוע חצאי גמר וגמר גביע המדינה לחגיגות 70 שנה למדינה.
במסגרת האירועים תוצב בהיכל מנורה מבטחים, החל מיום ראשון ה-11.2.2018 תערוכת תמונות וחפצים שונים שמסמנים 70 שנה של כדורסל ישראלי.
התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב לא רק בזמן המשחקים אלא לאורך השבוע כולו, במסדרונות ההיכל ובאוהל מיוחד שיוצב ליד ההיכל ויהיה פתוח עד לשעות המשחקים.
התערוכה תציג את הכדורסל הישראלי מימיו הראשונים בשנות ה-50 ועד ימינו אלו, עם דגשים על נבחרות ישראל, גביעי המדינה והישגים יוצאי דופן לאורך השנים והאיגוד יארח שחקני ומאמני עבר.
לאורך השבוע יצבע ההיכל בצבעי המדינה כחול ולבן, הקהל שיגיע למשחקים יוכל להצטלם למגנטים עם לוגו מיוחד לכבוד האירוע ויוצבו עמדות צילום מיוחדות. למשחק הגמר יחולקו 11,000 דגלוני המדינה שהקהל יוזמן לנופף בהם בזמן כניסת נשיא המדינה מר ראובן ריבלין ובשירת התקווה, המוזיקה בפסקי הזמן וההפסקות האחרות תהיה עברית בלבד ולמשחק הגמר יעלו שתי הקבוצות להצגת השחקנים עם חולצות זהות עם סמלי המדינה ובסיום הגמר הקונפטי שיעלה לאוויר יהיה גם הוא בכחול ובלבן.

מחר במחצית המשחק בין הפועל חולון ליובנטוס מליטא, במסגרת ליגת האלופות של פיב"א, תתקיים הגרלת חצאי הגמר. את כדורי ההגרלה יוצא ראש עיריית חולון מר מוטי ששון. כזכור לחצי הגמר עלו הפועל חולון, מכבי אשדוד, מכבי ת"א והפועל ירושלים. חצאי הגמר יתקיימו ביום שני ה-12.2.2018 והגמר ביום חמישי ה-15.2 הכל בהיכל מנורה מבטחים. שידור המשחק וההגרלה בספורט 5+