שיא חדש של קבוצות נרשמו לקראת עונת המשחקים 18\2017 באיגוד הכדורסל

איגוד הכדורסל ממשיך לגדול ולהתעצם. עם סיום מועד ההרשמות לקבוצות לעונת המשחקים 18\2017 נרשמו 2356 קבוצות לעומת 2054 בעונה שעברה, מה שמהווה גידול של כ-14 אחוזים. זו השנה השלישית ברציפות שמספר הקבוצות גדל בסדר גודל שעולה על 10 אחוזים, מה שמלמד על התקדמות ענף הכדורסל בישראל, פיתוחו הנכון והפופולאריות שלו. הקבוצות שנרשמו יחולקו לכ-220 ליגות בכל רחבי הארץ ובכל הגילאים, כך שמדי שבוע במהלך העונה יתקיימו יותר מאלף משחקים.
מתוך כל הקבוצות שנרשמו 487 מהן הן של נשים, נערות וילדות, כך שבאיגוד הכדורסל כל קבוצה חמישית (20 אחוזים) הינה של נשים, נערות או בנות. הגידול במספר קבוצות הנשים משמעותי אף יותר מזה של הבנים ומגיע לכ-25 אחוזים, כשבעונה שעברה היו 365 קבוצות.
מתוך סל כל הקבוצות 281 הן של גברים ונשים, מה שמלמד ש-89 מסך העוסקים בענף בארץ הם נערים, נערות, ילדים וילדות.
מאיגוד הכדורסל נמסר: אנו גאים על הנתון הזה אבל לא מופתעים כלל. הענף נמצא בגידול מתמיד וזו תוצאה של עבודה מאומצת לפני הכל של האגודות וגם של האיגוד שנותן שרות לכל הקבוצות האלו ומנסה לסייע ככל הניתן. נמשיך לעשות הכל לקידום הענף ולהביא אותו לעוד ועוד מקומות בארץ, כשבימים אלו אנו נמצאים במהלך משמעותי מאוד של פרויקט הנגב במטרה להגדיל משמעותית באזור זה את מספר העוסקים בענף".