שישי בלאומית, משחקי חצי גמר הפלייאוף: כפ"ס תארח את ב"ש, נס ציונה את הוד השרון

 

סדרות חצי גמר הפלייאוף בליגה הלאומית ייפתחו מחר כאשר הפועל כפ"ס תארח את הפועל ב"ש במשחק שיועבר בשידור ישיר ב-14:00 בערוץ 56, ונס ציונה תארח את הוד השרון ב-15:00. הגומלין ייערך ביום שלישי ה-25 לחודש, והמשחק השלישי יתקיים בשישי הבא.

 

הפועל כפ"ס (2) – הפועל ב"ש (3) (14:00)

אולם: היובל, כפ"ס

מפגש סופר מסקרן בין שתי קבוצות שלאורך כל העונה  הוכיחו שמגיע להן להשתייך לרביעייה האחרונה. בשני המפגשים בין השתיים בעונה הסדירה ניצחה כל אחת מהן פעם אחת, ודווקא במשחק החוץ. ב"ש ניצחה בכפ"ס 78-98, ואילו כפ"ס ניצחה בקונכיה 79-82. הירוקים התחילו את העונה בפרופיל נמוך יחסית, אבל ככל שזו התקדמה הם הבינו שיש להם את הכלים לעשות את זה השנה וללכת עד הסוף. בכפ"ס מקווים שדנזל ליווינגסטון ימשיך את היכולת הנהדרת מרבע הגמר שהגיעה לשיאה במשחק השני מול קרית אתא עם 37 נקודות.

האורחת מב"ש כיוונה מהרגע הראשון לכרטיס העלייה, ואחרי שהוליכה את הטבלה בשלבים רבים של העונה היא סיימה אותה בסופו של דבר במקום השלישי, ותצטרך להתגבר על יתרון הביתיות של כפ"ס כדי להעפיל לגמר. בב"ש מקווים להמשיך לקבל את התפוקה מג'ף אלן המצוין שהצטיין בשני המפגשים מול כפ"ס העונה.

 

נס ציונה (4) – הוד השרון (8) (15:00)

אולם: לב המושבה, נס ציונה

באולם בנס ציונה יתקיים המפגש בין הכתומים של נדב זילברשטיין להפתעת הפלייאוף עד כה – הוד השרון – שהדיחה את המדורגת ראשונה רעננה בשלב רבע הגמר. במפגשים בין השתיים השנה התוצאה היא 1-1, כאשר נס ציונה ניצחה בהוד השרון 78-86, ואילו במשחק הגומלין שנערך לפני חודש בלב המושבה ניצחו חניכיו של חנן הירשוביץ 91-94.

צפוי דו קרב מסקרן במיוחד בין הישראלים המצוינים של נס ציונה – טל דן, אלעד הופמן, גולן גוט, גיל אמיתי, רביב פיטשון ועמית בן דוד, לבין שני הזרים הנהדרים של הוד השרון – ורנון טיל וסטורם וורן בתוספת הישראלים עודד שעשוע, כרמל בוכמן ואיגור סימין.