שישי בלאומית, משחק 3 בחצי גמר הפלייאוף: נס ציונה מארחת את הוד השרון, הפועל כפ"ס את הפועל ב"ש

משחקי חצי גמר הפלייאוף בליגה הלאומית יימשכו מחר, כאשר 4 הקבוצות ייפגשו למשחק מספר 3 כאשר התוצאה זהה בשתי הסדרות, 1-1.

בכפ"ס ייפגשו הפועל המקומית מול הפועל ב"ש, כאשר כפ"ס תנסה לשמור על יתרון הביתיות ולהשיג ניצחון שיביא אותה קרוב מאוד להעפלה לגמר הפלייאוף. בנס ציונה יארחו הכתומים את הוד השרון, וגם הם ינסו לשמור על הבית ולעלות ליתרון של 1-2, שיביא אותם למרחק של משחק אחד מהגמר. המשחק בנס ציונה יועבר בשידור ישיר בערוץ 55, בשעה 13:15.

משחק מספר 4 בסדרה יתקיים ביום רביעי בשעה 19:00. אם יהיה צורך במשחק 5, הוא יתקיים במוצאי שבת 6.5 בשעה 21:00.

 

נס ציונה – הוד השרון (13:30)

אולם: לב המושבה , נס ציונה

כשהתוצאה במפגש היא 1-1 יתייצבו שתי הקבוצות למשחק בנס ציונה להשיג ניצחון שני שיקרב אותן מאוד להעפלה לגמר הפלייאוף. נס ציונה חוזרת הביתה אחרי הפסד ראשון בפלייאוף שהגיע לאחר 3 נצחונות. הכתומים מקווים לקבל שוב את גיל אמיתי הלוהט ממשחק מספר 2 בו קלע 33 נקודות. בצד השני יודעים שבמקרה של ניצחון, הם חוזרים למשחק רביעי בבית עם אפשרות להכריע את הסדרה ולהעפיל לגמר. גם להוד השרון שני ישראלים שלהטו במשחק הקודם – עודד שעשוע עם 33 נקודות משלו, וכרמל בוכמן שקלע 25 נקודות.

 

הפועל כפ"ס – הפועל ב"ש (15:00)

אולם: היובל, כפ"ס

אחרי שב"ש ניצחה את המפגש הקודם שהיה צמוד מאוד לכל אורכו, חוזרות  השתיים למפגש שלישי – הפעם בכפ"ס. הירוקים מבקשים לשמור על יתרון הביתיות, ולקדם את עצמם צעד נוסף לקראת העפלה לגמר הפלייאוף. כדי שזה יקרה הם צריכים את שני הזרים שלהם – דנזל ליווינגסטון וטרנס ווטסון – בפורמה טובה, פלוס תרומה נכבדת מהישראלים ובראשם דניאל דנינו שרושם סדרה מצוינת עד עכשיו. בב"ש יודעים שניצחון בכפ"ס יחזיר אותם למשחק מספר 4 בבית עם אפשרות לסגור עניין. הם שוב יצטרכו לקבל תרומה משמעותית מג'ף אלן וג'ייסון ויליאמס, ויקוו להתעלות של הישראלים – יועד בית יוסף, דודו שמריז וטמיר אריאלי.