שישי, 14:00: ישראל מארחת את סרביה במוקדמות גביע העולם 2019

נבחרת ישראל ערכה היום את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד סרביה במוקדמות אליפות העולם. לאחר האימון הודיע עודד קטש על הסגל למשחק: תמיר בלאט, בר טימור, ג'ון דיברתולומיאו, יובל זוסמן, שון דאוסון, גיא פניני, תומר גינת, נמרוד לוי, ג'ייק כהן, עידן זלמנסון, אלכס צ'וברביץ' ואדם אריאל.

כל הכרטיסים למשחק נמכרו ו-3,400 צופים צפויים למלא את היכל קבוצת שלמה. איגוד הכדורסל ובנק הפועלים יארחו במשחק ילדים מעוטף עזה וכן תתקיים פעילות עם האגודה לסוכרת נעורים בישראל כחלק מחודש המודעות למחלה.

איגוד הכדורסל יחלק במשחק 3000 מניפות רעש ממותגות בדגל ישראל, את התקווה ישיר הילד נועם דדון שסיים במקום ה-14 בארוויזיון הילדים.

עם הנבחרת הסרבית הגיעו גם נשיא ההתאחדות פרדראג דנילוביץ' והמזכ"ל דיאן תומאשביץ'.

המאמן עודד קטש אמר: "הסיכויים לעלות לאליפות לא גדולים, אבל קיימים. היינו מתכוננים למשחק הזה אותו דבר גם אם לא היה סיכוי. אנחנו מבינים את המשמעות של לשחק כדורסל טוב ולבנות פה משהו שיקח אותנו הרבה שנים קדימה, זה יותר חשוב מעוד ניצחון או הפסד. אנחנו משחקים בשביל נבחרת ישראל וכל משחק חשוב, כשלובשים את המדים כל אחד עושה את המקסימום בשביל תוצאה טובה".

בר טימור אמר: "זה תמיד כיף להיות פה, תמיד התרגשות גדולה. מרגישים טוב, מוכנים, אמנם שבוע שלא כולם היו בו, אבל מרגישים טוב. מחכים שיתחיל כבר. כל אחד רואה את הנבחרת כמקפצה להמשך העונה, רוצים להיות כמה שיותר טובים, זה יכול לעזור לנו".