שלישי בלאומית: בכורה לרועי חגאי נגד באר שבע

חר יתקיים המחזור העשירי של הליגה הלאומית, לאחריו תצא הליגה לפגרה של שבוע אחד בשל משחקי שמינית גמר גביע המדינה.

הפועל באר שבע – עירוני ר"ג 19:40 (שידור בספורט 5)
אולם: הקונכייה רח' האצ"ל 4 – באר שבע
שופטים: גיא סימאני דוד איזמירלי גיל גורדון
באר שבע במקום הראשון ערב הפגרה ומשחק העונה נגד עפולה שאחריה. ר"ג משנה את פניה. אחרי שהחליפה שני זרים, עכשיו גם רועי חגאי על הקווים, מאמן שידע הרבה מאוד הצלחות בליגה הלאומית כולל עלייה לפני שתי עונות עם נהריה. כמעט לכולם ברור שעם סגל שכולל את גל איתן, שון דניאל, יונתן לוי, אור רון ואיתי גרינבוים, ר"ג צריכה להיות הרבה יותר גבוה מאשר מקום 11 במאזן שלילי 6-3 וזה כנראה ישתנה בהמשך. לבכורה שלו מצפה לחגאי אחת הקבוצות הטובות בליגה, עם אנטון שוטבין ואלעד הופמן, שניים מהישראלים שקולעים הכי הרבה.

הפועל ר"ג\גבעתיים – הפועל כפר סבא 19:00
אולם: זיסמן
שופטים: שרון נחמן יואב לובושיץ אלכס נפתלי
באופן מפתיע, בטח עבור קבוצת תחתית, כפר סבא ניצחה את כל 3 הניצחונות שלה בחוץ והיא נוסעת למשחק חוץ קשה מאוד. ר"ג נדחפת ע"י הקהל הביתי, אבל כיף לכולם לשחק בכזו אווירה. דניאל דנינו הצעיר נמצא בכושר מצויין עבור כפר סבא וקלע בשבוע שעבר 21 נקודות, שיא עונתי עבורו ויחד עם עדי כהן סבן וטיל ורנו שהעמיד במחזור שעבר טריפל-דאבל, הם מעמידים קו אחורי משובח, שעלול להקשות על יועד בית יוסף, הכוכב הבלתי מעורער של ר"ג, שניצח בשבוע שעבר כמעט לבד את רמה"ש, בהעדרו של רוברט סאלי והפציעה של ג'ון נאוקמה.

הפועל מגדל העמק – א.ס. רמה"ש 19:00
אולם: בי"ס יערת העמק – מגדל העמק
שופטים: יוחאי שולמן רועי נקר שגיא שדה
משחק חשוב מאוד בתחתית. רמה"ש שקועה עמוק מאוד וחייבת להתחיל לנצח לפני שיהיה מאוחר. משחק שני עבור עודד שעשוע הותיק והוא כבר אמור לתת תפוקה. מגדל קבוצה ביתית ואת כל הניצחונות שלה השיגה באולם יערות העמק המאוד ביתי. מקסים קיקוס, בוגר העתודה, ממצב את עצמו כאחד הסקוררים הישראלים המשובחים בליגה ולאחרונה גם מראה יציבות.

אליצור יבנה – אליצור קרית אתא 19:30
אולם: קרית מנחם רח' יאיר שטרן 29 – רמלה
שופטים: עומר אסתרון ירון צ'צ'יק מרקו בני
יבנה אחת הקבוצות המלהיבות בליגה, עם הרבה מאוד צעירים מוכשרים ובעיקר יניב סולומון שכיף לראות אותו משחק אחרי פציעות כל כך קשות. אחרי ניצחון גדול על עפולה, יבנה הפסידה במשחק דרמטי בכפר בלום ורוצה לחזור לנצח. לא קל נגד קרית אתא, בטח לא עם ליאור ליפשיץ, שנותן לה הרבה רוח לחימה וגם מעמיק את הספסל. תומר גינת, בינתיים הישראלי הטוב בליגה, סובל מפציעה והוא בספק למשחק.

אליצור אשקלון – הפועל גלבוע\גליל 19:30
אולם: היכל הספורט שד' בן גוריון 37 – אשקלון
שופטים: שי מרון רותם קוזה ארנון לביא
אשקלון מפתיעה, מוכשרת אבל מאוד לא יציבה וסופגת לא פחות מ94.3 נקודות למשחק, 22 נקודות יותר מגלבוע\גליל, הקבוצה עם ההגנה הטובה בליגה. הקבוצה של אריאל בית הלחמי חזקה ועמוקה, אבל ביתיים כבר עם שני הפסדים, שניהם בחוץ וזה קצת יותר מדי עבור קבוצה שכזו עם צמד זרים שכזה. האולם באשקלון גדול ולא ממש מלא העונה, אבל טיול זה לא יהיה עבור הגלבוע.

מכבי הוד השרון – הפועל גליל עליון 19:30
אולם: חטיבת עתידים רח' יאנוש קורצק – הוד השרון
שופטים: איציק טולדו אורי שלהבי אסף אנגלברג
לשש קבוצות בליגה מאזן זהה 6-3 שתיים מהן יפגשו במשחק הזה. הוד השרון ניצחה את כל 3 המשחקים שלה בבית ושם נראית הרבה יותר טוב, גליל עליון הפסידה את כל 5 משחקי החוץ שלה והיא ההגנה השלישית הכי גרועה בליגה עם 90.4 נקודות לערב. הבעיה במשחק החוץ שההתקפה חלשה מאוד עם בקושי 70 לערב. לא קל לצעירים של זיו ברתנא בחוץ, אבל עם שחקנים כמו נמורד לוי, שי זלץ ורום קורנליוס היא בהחלט מסוגלת להתרומם.

מכבי רעננה – הפועל עפולה 19:30
אולם: מטרווסט
שופטים: ליאור ביניש זיו רדומסקי אלי בראל
משחק מעניין ופתוח. רעננה מדורגת חמישית עם מאזן 4-5 וניצחה 4 מחמישה המשחקים האחרונים שלה. עפולה כבר שכחה את ההפסד הראשון שלה לפני שבועיים נגד יבנה, אבל יודעת שזה אחד ממשחקי החוץ הקשים שיש נגד עמית בן דוד המנוסה, הזרים המוכשרים, דניאל גור אריה החזק גיא לביא, לירז אריאלי ורום גפן, בלי ספק קו אחורי משובח. עפולה קבוצת התקפה נהדרת עם צמד הזרים ברנדון בראון וג'ילברטו קלבאל, אבל רועי פרל יודע שמה שיביא לקבוצה שלו עלייה ביום מן הימים זו ההגנה והיא סופגת בחוץ 85 נקודות למשחק, הרבה יותר מיריבותיה לצמרת.