שלישי בלאומית: מגדל העמק בנס ציונה, קרית אתא מארחת את הפועל חיפה

מחר ייערך המחזור העשירי בליגה הלאומית. המשחק בין מכבי רעננה למכבי רחובות נדחה בגלל השתתפותם של שחקני רעננה יובל זוסמן וגיל בני באליפות אירופה לנוער.

אליצור קרית אתא – הפועל חיפה
שידור בספורט 5+
שעה: 19:00
אולם: רמז 11 קרית אתא
שופטים: ליאור ביניש, ארנון לביא, שלומי מערב
קרית אתא במקום השישי במאזן חיובי 4-5, חיפה עם משחק חסר במאזן 4-4. שתי הקבוצות אחרי ניצחון. אתא ניצחה בחוץ 69-75 את הוד השרון, חיפה מגיעה אחרי משחק שיא של 75-112 נגד רמת השרון עם עוד לא מעט שיאים תוך כדי כולל 41 נקודות ו-11 שלשות של דייויד הארסט, מלך הסלים של הליגה שאת כל זה עשה ב-26 דקות. אתא בינתיים במאזן שלילי 3-2 בבית וחיפה עם ניצחון בודד בחוץ לעומת 3 הפסדים.

עירוני ר"ג – הפועל כפר סבא
שעה: 19:00
אולם: זיסמן
שופטים: שי מרון, רותם קוזה, אור זרור
ר"ג שקועה במקום האחרון עם ניצחון בודד, שניים פחות מהמקום שלפניה. כפר סבא במקום השני במאזן 3-6 ואחרי ניצחון גדול של 75-84 על נס ציונה בבית. כפר סבא לא יציבה לאחרונה עם 3 הפסדים בחמישה המשחקים האחרונים, אבל נגד ר"ג זו הזדמנות טובה עבורה לאזן את המאזן הזה.

הפועל גליל עליון – מכבי הוד השרון
שעה: 19:00
אולם: כפר בלום
שופטים: אייל פוהורילס, יואב לובושיץ, מרקו בני
משחק תחתית חשוב. גליל במקום העשירי במאזן 5-4, הוד השרון שני מקומות מתחתיה עם 6-3. גליל תשחק עם זר אחד בלבד אחרי סיימון באוורס הורחק בשבוע שעבר בהפסד 101-85 למגדל העמק. באוורס שווה לגליל 17.2 נקודות ו-10 ריבאונדים וצריך לראות מי יקח את הזריקות שלו ובעיקר את הריבאונדים. הוד השרון מגיעה אחרי הפסד ביתי לקרית אתא, אבל בחוץ היא השיגה עד היום יותר ניצחונות מאשר בבית.

עירוני נס ציונה – הפועל מגדל העמק
שעה: 19:30
אולם: לב המשובה
שופטים: ברק ליברמן, שרון נחמןף ערן שמואל
מגדל היא בלי ספק הפתעת העונה עד כה והיא ראשונה בטבלה עם 3-6 (לרעננה מאזן טוב יותר אבל משחקים חסרים). נס ציונה הפסידה בשבוע בשעבר בפעם הראשונה בעידן נדב זילברשטיין והיא עם 4 הפסדים לעומת 5 ניצחונות במקום החמישי. מגדל עם 5 ניצחונות רצופים ולמעשה העונה שלה השתנתה מאז הגיע כריס גאטסון שמכיר היטב את המגדל והעמק. נס ציונה לא רוצה לאבד קשר עם הצמרת הגבוהה וחייבת לנצח בבית.

א.ס רמה"ש – הפועל עפולה
שעה: 19:30
אולם: בי"ס אורנים רמת השרון
שופטים: גיא סימאני, גיל גורדון, שגיא שדה
אחרי פתיחת עונה טובה רמת השרון שוב מוצאת את עצמה בתחתית במקום הלפני אחרון עם 6-3. עפולה חזרה לנצח בשבוע שעבר והיא עדיין במאזן שלילי 5-4. הבשורה מבחינת עפולה זו החזרה של דימטריוס טרידוול הזר המצויין שלה שסיפק 18 נקודות ו-6 ריבאונדים במשחק החזרה שלו הניצחון על רעננה.

הפועל באר שבע – הפועל ר"ג\גבעתיים
שעה: 19:30
אולם: הקונכייה
שופטים: יוחאי שולמן, זיו רדומסקי, תומי וובר
באר שבע שלישית עם 3-6, ר"ג\גבעתיים במקום 7 עם 4-5. באר שבע מגיעה אחרי ניצחון חוץ נוח על עירוני ר"ג. ר"ג\גבעתיים אחרי הפסד חוץ ברחובות, שם שיחקה בלי ליאור ליפשיץ שאמור לחזור לשחק מחר. באר שבע בבית ור"ג\גבעתיים בחוץ במאזן זהה 2-3. באר שבע קולעת בבית רק 74 נקודות ונראה שכדי לנצח קבוצה מוכשרת כמו ר"ג\גבעתיים היא צריכה יותר. יניב סולומון שיחק בעונה שעברה בבאר שבע.