שלישי בלאומית מחזור אחרון. מגדל העמק ורמת השרון במרדף אחרי כרטיס אחרון לפלייאוף

מחר יתקיים המחזור ה-26 והאחרון בעונה הסדירה של הליגה הלאומית ואיתה כמה הכרעות. הפועל גלי\\גלבוע ואליצור קרית אתא רוצות את המקום הראשון, עירוני ר"ג ומכבי רעננה את המקום החמישי, אבל הקרב החשוב מכולם יהיה על המקום השמיני והכניסה לפלייאוף העליון בין הפועל מגדל העמק לא.ס רמה"ש.
מגדל תלויה בעצמה. ניצחון שלה על הפועל ר"ג\גבעתיים והמקום השמיני שלה, הפסד של מגדל וניצחון של א.ס רמה"ש בחוץ על מכבי רעננה והיא בפלייאוף. רמה"ש תוכל לזכות בכרטיס גם במקרה של בית משולש עם גליל עליון. הבית הזה יווצר עם גליל תנצח בחוץ את עירוני ר"ג החזקה ומגדל העמק ורמה"ש יפסידו שתיהן.
הקרב על המקום הראשון בידיים של גלבוע\גליל המוליכה. ניצחון שלה על אליצור יבנה בחוץ והיא מבטיחה לעצמה את יתרון הביתיות לאורך כל הפלייאוף. גלבוע תאבד את המקום הראשון אם תפסיד ליבנה ואליצור קרית אתא תנצח בחוץ את הפועל באר שבע.
משחקי רבע גמר הפלייאוף יחלו ביום שליש הבא ה-19.4 וימשכו ביום ראשון 24.4 ואם יהיה צורך במשחק שלישי הוא יתקיים ביום רביעי ה-27.4. גם משחקי חצי הגמר יהיו בשיטת הטוב משלושה משחקים (החל מהעונה הבאה הטוב מ-5) ורק סדרת הגמר תתקיים בשיטה של הטוב מחמישה משחקים ובסופה נדע מי העולה לליגת העל. גם משחקי הבית התחתון יחלו ביום שלישי הבא. שש הקבוצות שיסיימו במקומות 9-14 ישחקו בית אחד בן 5 מחזורים ושתי האחרונות ירדו לליגה הארצית.

כל המשחקים מחר יתקיימו לפי תקנון איגוד הכדורסל באותה השעה 19:00
עירוני ר"ג- הפועל גליל עליון
מכבי רעננה – א.ס רמה"ש (שידור באתר איגוד הכדורסל ודפי הפייסבוק של האיגוד והליגה הלאומית)
הפועל באר שבע – אליצור קרית אתא (שידור בערוץ הספורט)
אליצור אשקלון – הפועל עפולה
מכבי הוד השרון – הפועל כפר סבא
הפועל מגדל העמק – הפועל ר"ג\גבעתיים
אליצור יבנה – הפועל גלבוע\גליל