שלישי בלאומית: נס ציונה יוצאת למבחן כוח בכפר סבא

ששה משחקים מחר בתפריט, ביום חמישי המשחק השביעי בין הפועל פעולה למוליכה מכבי רעננה.

הפועל כפר סבא – עירוני נס ציונה
שידור: ספורט 5+
שעה: 19:00
אולם: היובל כפר סבא
שופטים: ניר קרן, זיו רדומסקי, מרקו בני
שתי הקבוצות במאזן זהה 3-5. נס ציונה עם 2 ניצחונות מאז החליף נדב זילברשטיין את רועי חגאי. כפר סבא צרפה את הגארד\פורוורד המוכשר שחקן נבחרת העתודה צוף בן מושה שמגיע עם כרטיס כפול מהפועל ת"א. כפר סבא בתקופה פחות טובה עם 2 הפסדים רצופים, שניהם בהפרשים גדולים 103-87 לגליל העליון ו-96-82 לקרית אתא, אבל כפר סבא בבית תמיד מסוכנת ועדיין מדובר בקבוצה מוכשרת שקולעת יותר מ-82 נקודות למשחק בממוצע. נס ציונה חוזרת לעצמה וזה יהיה מפגש בין שניים משחקני הפנים הטובים בליגה טראוויס ווטסון של כפר סבא ולי רוברטס של נס ציונה.

עירוני ר"ג – הפועל באר שבע
שעה: 19:00
אולם: זיסמן
שופטים: שרון נחמן, ערן שמואל, אלכס נפתלי
ר"ג שקועה במקום האחרון עם ניצחון בודד ו-5 הפסדים רצופים. באר שבע בחוברת חמש הקבוצות שרודפות אחרי רעננה במאזן 3-5. ר"ג הובסה בשבוע שעבר בנס ציונה 106-74, באר שבע ניצלה מהפסד ביתי עם ניצחון 82-88 על מכבי רחובות אחרי הארכה. למרות שמדובר בקבוצת צמרת עם שאיפות עלייה, באר שבע רק במקום ה-13 בצבירת נקודות עם 73.8, אבל עם אחת ההגנות הטובות בליגה. קולעת 5 נקודות יותר, אבל סופגת 17 יותר.

הפועל חיפה – א.ס רמה"ש
שעה: 19:00
אולם: רוממה
שופטים: איציק טולדו, ירון צ'צ'יק, אור זרור
היה קשה להעריך לפני העונה שזה יהיה משחק תחתית. לשתי הקבוצות 3 ניצחונות לחיפה משחק חסר. רמה"ש שפתחה את העונה טוב עם 4 הפסדים בחמישה המשחקים האחרונים, יוצאת לרוממה שם חיפה במאזן חיובי 1-2. חיפה קבוצת ההתקפה הטובה בליגה עם 85.7 נקודות למשחק, רמה"ש אחרונה 70.6 שלא יספיקו כדי לנצח ברוממה.

הפועל מגדל העמק – הפועל גליל עליון
שעה: 19:30
אולם: בי"ס יערת העמק – מגדל העמק
שופטים: אסף אוברלנדר, רותם קוזה, שלומי מערבי
מגדל בלי ספק הפתעת העונה עד כה במקום השלישי במאזן 3-5. גליל בתנופה גדולה עם ניצחון פחות והפסד יותר, אבל 3 ניצחונות בחמישה המשחקים האחרונים כולל על קבוצות צמרת. קשה לנצח במגדל עם מאזן ביתי של 1-3. לגליל יש את אחד הזרים הטובים בליגה, יש כאלו הטוענים הטוב מכולם, ג'רמין ג'ורדן ששווה לה 20.7 נקודות, 13, ריבאונדים ויותר מ-3 אסיסטים ומקום שני בדירוג האיכות של הליגה.

מכבי רחובות – הפועל ר"ג\גבעתיים
שעה: 19:30
אולם: קציר רח' מיכאל כהן 2 – רחובות
שופטים: דרור גלפז, ארנון לביא, ינון גיא
ר"ג\גבעתיים בחבורת הצמרת 3-5 במאזן. רחובות בחבורת התחתית במאזן הפוך 5-3. ר"ג\גבעתיים עם שני ניצחונות רצופים מאז הצטרף אורי קוקיה הותיק שתורם לה לא רק שכל וניסיון אלא גם 10 ריבאונדים למשחק. רחובות פספסה בשבוע שעבר בבאר שבע במשחק בו הובילה כמעט לכל אורכו. בבית היא במאזן חיובי 1-2 ותרצה שישראר כזה.

מכבי הוד השרון – אליצור קרית אתא
שעה: 19:30
אולם: חטיבת עתידים רח' יאנוש קורצק – הוד השרון
שופטים: רועי נקר, גיל גורדון, שגיא שדה חטיב
הוד השרון מסתכלת למטה במאזן 5-3, קרית אתא בדיוק באמצע עם 4-4. אתא הייתה בתנפוה גדולה של 4 ניצחונות רצופים עד השבוע שעבר אז הפסידה בבית למגדל 80-66 עם רבע אחרון רע של 19-10. סירדומיניק פינטר נהדר עם ממוצעים של 21.3 נקודות ו-10 ריבאונדים. הוד השרון מאוד לא יציבה ובארבעה המשחקים האחרונים ניצחה פעמיים והפסידה פעמיים.