שלישי בלאומית: ר"ג\גבעתיים מתארחת בנס ציונה במשחק צמרת

נס ציונה – הפועל ר"ג/גבעתיים (19:00)

אולם: לב המושבה, נס ציונה

בסיבוב הקודם: 62-76 לנס ציונה

אחרי שפתחה את העונה בצליעה, התייצבו הכתומים בראשות הטבלה במטרה להיות שם עד השריקה האחרונה של העונה. נדב זילברשטיין ושות' ינסו לסגור ניצחון 6 ברציפות, והם יפגשו מולם את הישראלי הבולט בליגה – יניב סולומון שקולע העונה 18.9 נקודות למשחק, ואת החברים שלו שמחפשים ניצחון 5 ב-6 המשחקים האחרונים.

קרית אתא – א.ס. רמה"ש (19:00)

אולם: קרית אתא

בסיבוב הקודם: 66-71 לאתא

מפגש מסקרן בין שתי קבוצות במגמות מנוגדות. המארחים עוד לא הוכיחו לאן בדיוק מועדות פניהם העונה, ואחרי ניצחון נאה לפני שבועיים על הפועל ר"ג/גבעתיים, הובסו במחזור האחרון על ידי רעננה. סירדומיניק פוינר המקומי ממשיך להיות אחד השחקנים המלהיבים בליגה עם ממוצע דאבל דאבל של 20.1 נקודות ו-10.8 ריבאונדים. האורחים מרמה"ש כבר לא זוכרים איך מריח ניצחון, וינסו להימלט מהפסד 10 ברציפות.

הפועל כפ"ס – הפועל עפולה (19:00)

אולם: היובל, כפ"ס

בסיבוב הקודם: 60-95 לכפ"ס

המפגש הראשון בין השתיים נגמר בהצגה של ברק דמיציאן ושות', וכפ"ס רוצה להמשיך לשמור על המקום הרביעי ועל הדרך לחזור ליכולת מתחילת העונה שהביאה אותה לצמרת הגבוהה. האורחים הפסידו 3 מתוך 4 המשחקים האחרונים שלהם, ונזקקו למשחק מול עירוני ר"ג החלשה כדי לשבור את רצף ההפסדים.

עירוני ר"ג – מכבי רחובות (19:00)

אולם: זיסמן, ר"ג

בסיבוב הקודם: 74-77 לרחובות

אם כל הצרות של ר"ג השנה לא הספיקו לה, אז הגיעה הפציעה של מרקו קילינגסוורת' שגמר את העונה, והוסיפה עוד קיסם למדורה. ר"ג תופיע למשחק עם זר אחד, ותנסה לרשום ניצחון 3 העונה. מנגד, הקבוצה של אבנר יאור נמצאת במומנטום טוב לאחרונה וניצחה 4 מתוך 5 המשחקים האחרונים שלה כשהיא נכנעת רק במחזור האחרון מול נס ציונה.

גליל עליון – מכבי רעננה (19:00)

אולם: כפר בלום

בסיבוב הקודם: 66-80 לגליל עליון

המארחים ינסו לרשום ניצחון כפול על ברק פלג וחבורתו, אבל הם מגיעים למשחק במומנטום שלילי ועם ניצחון אחד בלבד בחמשת המשחקים האחרונים. האורחים פתחו את העונה נהדר, אך לפני כחודש חוו משברון עם 3 הפסדים ברציפות. בשבועיים האחרונים התאוששה רעננה עם שני נצחונות, והיא תרצה לגמול למארחים על ההפסד הביתי שהנחילו להם בסיבוב הקודם.

מגדל העמק – הפועל חיפה (19:30)

אולם: יערת העמק, מגדל העמק

בסיבוב הקודם: 67-85 למגדל העמק

עד לפני כחודש הייתה מגדל אחת מהפתעות העונה, אבל מאז חלה ירידה גדולה אצל המארחים ולמשחק מול חיפה הם מגיעים אחרי 4 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים, 3 מהם ברציפות ב-3 המחזורים האחרונים. האורחים מנגד יחפשו ניצחון 8 העונה, ירצו לגמול על ההפסד הביתי מהסיבוב הראשון וינסו לחזור למסלול הנצחונות אחרי ההפסד לכפ"ס בשבוע שעבר.

הוד השרון – הפועל ב"ש (19:30)

אולם: הוד השרון

בסיבוב הקודם: 64-81 להוד השרון

מפגש סופר מסקרן בין שתיים מהקבוצות החמות בליגה ובין כוכב המחזור שעבר סטורם וורן מהוד השרון שקלע 50 נקודות לבין ב"ש שצמודה לנס ציונה בראשות הטבלה. בהוד השרון נמצאים בתקופה מצוינת, והחבורה השרונית תנסה לרשום ניצחון 4 ברציפות. מנגד, האורחים נמצאים גם הם בתנופה גדולה, ואחרי 4 נצחונות רצופים, לחבורה של יניב בורגר אין שום כוונה לעצור את הרצף דווקא בהוד השרון.