שמיר: "אני מקווה שלא נגמרנו, ושיש לנו עוד מה לתת בגמר"; מאור: "לא היו לנו אנרגיות ותשוקה"

בסיום המשחק השני בערב חצאי גמר גביע ווינר סל והניצחון של חולון על ירושלים, התייחסו שחקני ומאמני הקבוצות למה שקרה על הפרקט.

דן שמיר: "צריך לצפות שכך יהיו המשחקים האלה, עם הרבה אמוציות וכולם רוצים לנצח. התחלנו ממש טוב ואיבדנו קצת את עצמנו ברבע השני, בעיקר בהתקפה. לקחנו קצת זריקות משוגעות והיינו צריכים להבריג בחזרה את הברגים. שחקנים לקחו אחריות במחצית, שמרנו טוב היום וכיף להיות בגמר. אני מקווה שלא נגמרנו ויש לנו עוד מה לתת. שיחקנו העונה נגד מכבי תל אביב פעם אחת וניצחנו. נתכונן ונקווה שיהיה לנו מה למכור. הקהל שלנו מדהים, כיף לשמח כל כך הרבה אנשים ונקווה שגם ביום חמישי נשמח אותם".

גיא פניני: "התחלנו טוב את המשחק, התחלנו בסערה והיינו מאוד חדים ומחוברים, ואז ברבע השני קרה משהו שלא היה כל העונה, התפרקנו, וזה לא מתקבל על הדעת, לא במשחק כזה, ואני לא התערבתי. חיכיתי להפסקה, נכנסנו לחדר ההלבשה, שמנו את הכל על השולחן ויצאנו הרבה יותר חיוביים ומחוברים. אי אפשר לנצח בלי להיות ביחד, וזה מה שקרה ברבע השני. אני לא יודע מה קודם, הקבוצה שמחה או ההצלחות ואז אתה שמח. הקבוצה שמחה כי אנחנו מצליחים, יש פה הרבה שחקנים אטרקטיביים וכיף לנו לשחק ביחד. רואים את זה בסגנון שלנו, חלק אומרים שזה בלי שליטה ומשחקים כמו ליגת קיץ, אבל זה הכוח שלנו. הרגשתי הערב משהו מיוחד, כמובן, אי אפשר להתחמק מזה. זה אולם שקרוב אליי, וביני לבין ירושלים יש יריבות, זה היה משחק חשוב למועדון שלנו, הרגשנו שאנחנו יכולים לעשות את העוד צעד לעבר הגביע".

מודי מאור: "איבדנו את המשחק בצד ההתקפי, לא הצלחנו לייצר שטף ולא שמרנו על המומנטום. לא באנו הכי טוב למשחק הזה, לא הופעה טובה שלנו. כל הכבוד לחולון שבאה אגרסיבית ואינטנסיבית ושיחקה על הנקודות החזקות שלה. לא יודע אם זה לחץ או תסכול, אבל לא היינו שם באנרגיות שהיינו צריכים ולא היו תשוקה ואמונה. זה מדאיג מאוד, זה אחד הדברים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם. החוכמה היא לעבוד על הטעויות, ללמוד ולהשתפר. יש עוד זמן עד הפלייאוף, צריך לחזק את חדר ההלבשה ולחזק את החיבור בהדרגה. זה חלק מהעבודה שלי ואדאג שזה יהיה".