שני, 17:00: ישראל מתארחת בגיאורגיה במוקדמות גביע העולם 2019

נבחרת ישראל נחתה בטיבליסי לקראת המשחק מחר (19.00 שעון מקומי, 17:00 שעון ישראל) נגד גיאורגיה, וקיימה הערב את האימון המסכם לקראת המשחק. זה יהיה המשחק האחרון של החלון החמישי במסגרת מוקדמות גביע העולם ולכולם ברור שכדי להישאר בתמונת העלייה, אחרי הניצחון הגדול על סרביה, הנבחרת חייבת לנצח.

הגיאורגים כועסים מאוד על כך ששני כוכביהם מבאסקוניה טוקו שנגליה ומאט ג'נינג לא הגיעו למשחק. בגלל הפסד כפול לסרביה, לגיאורגים אין סיכוי של ממש לעלות לגביע העולם ובכל זאת הם רוצים לסיים את הקמפיין יפה ולהשיג ניצחון כפול על ישראל, אחרי שבמנורה ניצחו 80-85.

הנבחרת שלנו הגיעה בלי בר טימור הפצוע ולכן יפתח זיו תפס את מקומו בסגל למשחק, ונתנאל ארצי לא יירשם ולא יהיה בסגל מחר…

בנבחרת יודעים שניצחון הכרחי כדי להישאר בתמונת הסיכויים, אבל אף אחד לא לוחץ או לחוץ מהמעמד וכולם מבינים שמדובר בתהליך שאמור להביא את הנבחרת הנוכחית לטורנירים גדולים בעתיד.  לא מעט ישראלים ויהודים יש בטיבליסי וחלקם יגיעו לעודד את הנבחרת.

המאמן עודד קטש אמר הערב: "גאורגיה נבחרת מצוינת, הם עשו ניצחון יפה באסטוניה. אמנם עוד לא ראינו וידאו מלא עליהם, אבל השחקנים יידעו כמה הם איכותיים גם בלי שאנגליה, וניצחו באסטוניה בלעדיו עם מתאזרח סקורר לא פחות מג'נינג. התחושה טובה, הנבחרת משחקת טוב, האנרגיות מסביב חיוביות. יש לנו משימה קשה נגד נבחרת עם יכולת קליעה מצוינת, עם המון קלעים ברמה גבוהה. יש להם גבוהים מצוינים, נצטרך להחליף הגנות ולהיות מרוכזיםן ובמיטבנו, כי גאורגיה זאת נבחרת שמשחקת חכם ופשוט".

הקפטן גיא פניני שהצטיין בניצחון על סרביה אמר: "ממשיכים בדרך שלנו, כמו שנבחרת ישראל צריכה לשחק. להגיע צנועים ועל הקרקע, וגם אחרי ניצחון כל כך גדול לדעת שבלי הקרבה ולתת 100 אחוז על המגרש לא נשיג תוצאות, וככה אנחנו צריכים להגיע מחר. כמובן שבמגרש חוץ אתה צריך להיות הרבה שקול ואחראי, להגיב בהתאם לריצות של הקבוצה המקומית, בטוח שיהיה להם מומנטום כי משחקים בבית ונצטרך להגיב כמו שצריך".