"תהיה פה אוירת כדורסל מצוינת. אנחנו בבאר, צריך לדעת לשתות"

הערב נערכה מסיבת העיתונאים לקראת גמר גביע המדינה ווינר סל לנשים שיתקיים מחר בשעה 18:30 בבית מכבי בין מכבי אשדוד לאליצור חולון. הכניסה חינם. במסע"ת נכחו המאמנים של שתי הקבוצות ושתי הקפטניות.

לימור פלג, קפטנית אליצור חולון: "אנחנו לא יודעים באיזה מצב אנחנו מקבלות בחזרה את צ'ונג ובחצי הגמר ניצחנו גם בלעדיה כי שיחקנו ביחד. נקווה שהיא תחזור טוב. בעיני המשחק הזה הוא 50-50, אנחנו לא באות כאנדרדוג, אשדוד קבוצה מצוינת אבל הוכחנו השנה שאנחנו יכולים לשחק מול הקבוצות הגדולות. הקהל של חולון התחיל להגיע למשחקים שלנו ויש הרבה יותר מודעות בעיר".

קטיה לויצקי, קפטנית מכבי אשדוד: "ההכנה היא לפני כל משחק, אין הבדל. ההתרגשות תתחיל כשנגיע לאולם אבל זה מרגיש כמו כל משחק. זה יהיה כשלון אם נפסיד את הגביע. אין שום משמעות למסורת הפעם, השנה חולון היו מדורגות מעלינו רוב העונה והם קבוצה מצוינת".

רועי אייזנברג, מאמן אליצור חולון: "אשדוד היא הקבוצה הכי מוכשרת בליגה, עדן הוא חבר טוב ומאמן מצוין, הוא מכיר את התרגילים שלי ואני את שלו ואין פה הפתעות. במשחקים מהסוג הזה זה מי רוצה יותר ומי עושה פחות טעויות. בשביל לנצח נצטרך להיות טובים מאד, מרוכזים, פחות טעויות ונצטרך שצ'ונג תחזור לעניינים".

"בשנה שעברה לא ממש הופענו בגמר למרות שהגענו אליו. יחסי הכוחות הרבה יותר שקולים השנה. אני נותן לאשדודהרבה קרדיט אבל אנחנו לא אנדרדוג, הכל פתוח במשחק אחד. הקהל של חולון מתכנן לבוא ולעזור וגם הקהל של אשדוד נתן הופעה בחצי הגמר. תהיה פה אוירת כדורסל מצוינת. אנחנו בבאר, צריך לדעת לשתות".

עדן ענבר, מאמן מכבי אשדוד: "מגיע לחולון קרדיט גדול על חצי הגמר, אני מהמר חלש מאד כי חשבתי שהרצליה ינצחו בגלל שצ'ונג לא שיחקה. הם ניצחו בצדק והוכיחו שהם קבוצה ומגיע לכל המערכת שם הרבה קרדיט".