יו"ר האיגוד, עמירם הלוי: "מקווים לשבוע מהנה, מותח וספורטיבי"

מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת חצי גמר גביע המדינה ווינר סל, נערכה היום בצהריים בפיס ארנה בירושלים. במסיבת העיתונאים נטלו חלק ארבעת הקפטנים, ארבעת המאמנים ויו"ר איגוד הכדורסל, עמירם הלוי.

פתח את האירוע יו"ר האיגוד, עמירם הלוי, שדיבר על מה שצפוי בשבוע הגביע: "זאת שנה מיוחדת של הכדורסל הישראלי לקראת הקיץ שייערך כאן מפעל כל כך חשוב. כולנו מצפים להצלחה גדולה ספורטיבית וארגונית, וחשוב לנו שהוא יעבור כמו שצריך. אני רוצה להודות לחברת תנובה ולחברת אל על שההסכמים איתן הוארכו לשנתיים נוספות. חברת תנובה מאמצת את כל נבחרות ישראל. חברת אל על מסייעת לנו בטיסות לכל רחבי תבל, ואנחנו מודים להן על כך. כולנו מקווים לשבוע מהנה, מותח וספורטיבי".

קפטן אשדוד, אדם אריאל: "אנחנו קבוצה מאוד צעירה, זאת פעם ראשונה של כמעטכ במעמד כזה. אני מקווה שהלחץ הזה יעבוד אצלנו לטובה".

קפטן מכבי ת"א, גיא פניני: "נכון שזאת לא העונה הכי טובה שלנו, אבל מבחינתנו זה שבוע שאפשר לצאת ממנו עם תואר, וזה הכי חשוב. אין מה לדבר עם השחקנים יותר מדי, כולם מבינים כמה זה חשוב למועדון ולקהל שלנו. נקווה שנבוא ונעשה את העבודה".

מאמן אשדוד, מאיר טפירו: "יש לנו הרבה מה להרוויח ממשחק כזה. אני מקווה שנוציא לפועל את כל מה שעבדנו עליו כל השנה. שמחים להיות כאן".

מאמן מכבי ת"א, איינרס בגאצקיס: "לאשדוד היה זמן להתכונן אלינו, והם ירצו להוכיח שהם הפיקו לקחים מהמשחקים הקודמים נגדנטו. בשבילנו חשוב להיות כאן, ולהוכיח שאנחנו משחקים כדורסל טוב לאורך 40 דקות. ברור שננסה לעשות את זה פעם שמינית ברציפות. אני לוקח את זה אישית, ואני רוצה לזכות בגביע".

 

קפטן ירושלים, יותם הלפרין: "בשביל הגביע צריך לעבוד מאוד קשה, וזה מפגש חצי גמר הכי קשה שיכולנו לבקש. משחק נגד קבוצה שניצחה אותנו פעמיים השנה, ואפילו די בקלות. זה שהמשחק נערך כאן אצלנו בארנה הופך את העניין ליותר מאתגר. גם לפני שנה מול מכבי חיפה בשמינית הגמר היינו פייבוריטים והפסדנו. נוצחנו פעמיים מול חולון השנה, נכון שחולון מגיעים קבוצה אחרת, אבל אי אפשר להגיד שאנחנו פייבוריטים. אנחנו עוד לא שם ברמת היציבות, יש לנו את העליות והירידות שלנו".

 

קפטן חולון, טוני יאנגר: "איבדנו שחקנים טובים בשבוע האחרון. אם כולם ישחקו ביחד ויחפו על היעדר השחקנים האלה, נוכל להיאבק".

מאמן ירושלים, סימונה פיאנג'ני: "חולון קבוצה נהדרת. יש להם שיטה, הם משחקים מצוין. יש להם מאמן מצוין, הוא לא רק ניצח אותי פעמיים השנה, אלא גם עוד פעמיים בשנה הראשונה  שלי כמאמן. אולי היה עדיף בשבילי שהוא לא היה מופיע. אני חושב שהגיע הזמן שהשנה אני אנצח אותו. המשחקים האלה יוכרעו על הדברים הקטנים. בשביל מועדון גדול חשוב להיות בעניינים בכל תחרות. אנחנו יודעים שבגביע זה סיפור אחר, ואנחנו חושבים שבפורמט הזה, לכולם יש את הצ'אנס לקחת תואר. הכי חשוב זה איך הקבוצה מגיעה באותו יום של המשחק. בשבילי אנחנו אנדרדוג, כשהיינו ברוסיה במינוס 26, הקבוצה של דן שמיר התכוננה למשחק הזה. מה שהכי חשוב זה שמועדון גדול יגיע להתחרות על כל התארים החשובים".

 

מאמן חולון, דן שמיר: "המעמד מאוד חגיגי ומרגש כרגיל. בתיאוריה היינו אמורים לבוא לפה עם קבוצה שאנחנו מאוד יודעים מי היא ומה היא שווה. לא נמכור לכם סיפורים. אנחנו באים אחרי שבוע מאוד כואב וקשה עבורי עם כמה וכמה מכות שנחתו עלינו. איבדנו את קאליף, את דגן, שלומי ככה ככה. אני לא רוצה להגיד שאין לנו מה למכור במשחק הזה, אנחנו מתכוננים לעשות את מה שאנחנו יכולים. אני לא יודע איזה הפועל חולון נראה מחר. אני מקווה שנוכל להתאים את עצמנו לרמת האירוע. צריך לקרות משהו לא הגיוני כדי שהכל יתחבר למשהו טוב".