המוליכה מול הלוהטת: גלבוע/גליל תתארח אצל עירוני ר"ג במוקד המחזור בלאומית

מחר יתקיים המחזור ה-17 בליגה הלאומית, כאשר במרכזו יעמוד המפגש בין המוליכה גלבוע/גליל לאחת הקבוצות החמות בליגה, עירוני ר"ג, והוא גם יועבר בשידור ישיר בספורט 5.

עירוני ר"ג – גלבוע/גליל – 19:00 שידור ישיר בספורט 5

אולם: זיסמן

שופטים: ליאור בייניש, דוד איזימירלי, אסף אנגלברג

בסיבוב הקודם: 76-101 לגלבוע/גליל.

מפגש סופר מסקרן בין המוליכה גלבוע/גליל שמגיעה אחרי שפירקה את הפועל ב"ש במחזור הקודם, לבין עירוני ר"ג, הקבוצה הלוהטת בליגה עם רצף של 4 נצחונות, האחרון שבהם מול הפועל כפ"ס אחרי שתי הארכות. ר"ג תגיע למפגש עם הזר החדש שלה ג'רביס סמית' שמחליף את קליי ביידלר.

מכבי רעננה – מגדל העמק – 19:30

אולם: מטרווסט רעננה

שופטים: גיא סימאני, איציק טולדו, אלי בראל

בסיבוב הקודם: 74-83 למגדל העמק

דו קרב בין שתיים מהקבוצות החמות בלאומית. המארחת עם 3 נצחונות רצופים יושבת חזק על הזנב של רביעיית הצמרת, ועשויה להעפיל למקום ה-4 במקרה של ניצחון שלה והפסד של הפועל ב"ש. האורחת, שהייתה שקועה עמוק בתחתית, החלה במסע ההחלצות לפני חודש, ומאז היא סופרת 4 נצחונות רצופים. מי תשבור את הרצף?

אליצור קרית אתא – אליצור אשקלון – 19:00

אולם: רמז, קרית אתא

שופטים: ירון צ'צ'יק, שרון נחמן, אלכס נפתלי

בסיבוב הקודם: 81-102 לקרית אתא.

מפגש קצוות בין השנייה בטבלה, קרית אתא, לאחרונה אשקלון. ניצחון של המקומיים, ומעידה של גלבוע/גליל בר"ג, והקבוצה של יוסי בונן תטפס למקום הראשון. מנגד, האורחים סופרים כבר 10 הפסדים ברציפות, ורק נס יעזור להם לקטוע את הרצף דווקא באולם של אתא.

הפועל עפולה – הפועל כפ"ס – 19:00

אולם: שדרות רבין, עפולה

שופטים: שי מרון, יואב לובושיץ', שגיא שדה

בסיבוב הקודם: 73-90 לעפולה

עפולה מגיעה למשחק אחרי הפסד ברמה"ש שהיה השני שלה בשלושת המשחקים האחרונים. היא צירפה את דריוס מורו, ורועי פרל מקווה שהזר החדש שלו ייכנס לעניינים ויהיה יותר דומיננטי מאשר בבכורה הסולידית שלו ברמה"ש. מנגד, כפ"ס של ברק דמיציאן סוגרת רצף שלילי של 4 הפסדים שגרר אותה חזרה לאיזור המסוכן, וזו תהיה משימה קשה מאוד לסיים את הרצף דווקא בעפולה שמצידה יודעת שהפסד נוסף ירחיק אותה מגלבוע/גליל וקרית אתא.

גליל עליון – א.ס. רמה"ש – 19:00

אולם: כפר בלום

שופטים: זיו רדומסקי, תומי וובר, ארנון לביא

בסיבוב הקודם: 62-79 לרמה"ש

ניצחון יקנה לחבורה של גיא קנטור יתרון משמעותי על המארחים במאבק על הכניסה לפלייאוף העליון. רמה"ש מגיעה אחרי ניצחון גדול על עפולה וניצחון 5 בששת המשחקים האחרונים. בגליל ירצו להידבק לאורחים מהשרון, והם יודעים שניצחון יקרב אותם למרחק של ניצחון אחד מרמה"ש ויפתח מחדש את הקרב על הפלייאוף.

מכבי הוד השרון – אליצור יבנה – 19:30

אולם: עתידים, הוש השרון

שופטים: דן ילון, רועי נקר, גיל גורדון

בסיבוב הקודם: 71-90 ליבנה.

קרב ראש בראש בין שתי קבוצות עם אותו מאזן (6 נצחונות, 10 הפסדים) שמקוות להשתחל לפלייאוף ויודעות שניצחון יחזיר אותן לתמונה ומנגד ירחיק מאוד את היריבה.