חימום אחרון לפני הפלייאוף: נציגי הקבוצות נפגשו במסיבת עיתונאים

במסיבת עיתונאים שנערכה בצהריים במשרדי איגוד הכדורסל נפגשו נציגי 8 הקבוצות שהעפילו שסיימו בין שמונה הראשונות והעפילו לסדרות רבע גמר הפלייאוף. הנוכחים דיברו על המשך העונה הצפוי לקבוצות, ולאחר מכן התייצבו לצילום קבוצתי מיוחד רגע לפני שהקבוצות יוצאות לקרבות של ראש בראש על הפרקט.

יו"ר האיגוד, עמירם הלוי: "מברך את הקבוצות על ההעפלה, אני בטוח שגם משחקי הסדרות יאפשרו למי שטוב להמשיך הלאה ולהגיע למטרה בסופו של דבר".

יו"ר מנהלת הלאומית, משה קליסקי: "השנה הליגה הכי מרתקת, ועד המשחק האחרון לא ידענו מי תהיה הקבוצה השמינית בפלייאוף. החל מהשנה הבאה גם משחקי חצי הגמר יהיו בשיטת הטוב מ-5 ולא רק הגמר כמו השנה. שווה לבוא ולצפות, ואני בטוח שיהיו הפתעות".

צילום: עודד קרני odedgaya@gmail.com
צילום: עודד קרני

מאמן גליל/גלבוע, אריאל בית הלחמי: "הליגה הייתה מאוד מעניינת והמשחקים היו מאתגרים. היו הרבה משחקים בליגה שבהם הכדורסל היה מה שהמאמנים רוצים לראות וזה ראוי לציון".

שחקן עירוני ר"ג, עמית תמיר: "זה אתגר גדול בשבילנו לנצח את הסדרות בלי יתרון ביתיות. לפני שנה לא יכולתי לקחת חלק בפלייאוף. מקווה להגשים את המטרות של עירוני ר"ג בפלייאוף".

מאמן הפועל ב"ש, ישראל ברוך: "לא סופרים אותנו במאבק העלייה? טוב מאוד שלא סופריםאותנו, אני מקווה שאנחנו נהיה אלה שסופרים את הכסף במדרגות כמו שאבא שלי לימד אותי".

עוזר מאמן עירוני ר"ג, ליאור אנגלמן: "אנחנו לא פייבוריטים בסדרה מול עפולה, אנחנו אנדרדוג. כדי לעלות נצטרך לעבור 3 סדרות בלי יתרון ביתיות. אנחנו סומכים על השחקנים המנוסים שלנו שיידעו לעשות אתמה שצריך".

צילום: עודד קרני
צילום: עודד קרני

מאמן הפועל עפולה, רועי פרל: "נכון שהפסדנו לא מזמן לר"ג במשחק ביתי אחרי שהובלנו עד הדקה האחרונה, אבל אני חושב שטוב שהפסדנו להם במפגש האחרון בינינו, נפיק את הלקחים וננסה לגרום לכך שבפלייאוף זה לא יקרה".

מאמן קרית אתא, יוסי בונן: "הפכנו השנה לקבוצת הגנה יותר טובה, וזה איזשהו שינוי מהעונה שעברה. אני מאוד מקווה שנמשיך לשחק טוב ונמשיך לנצח".

שחקן קרית אתא, ליאור ליפשיץ: "הקהל מתחבר לקבוצה יותר ויותר ככל העונה מתקרבת לשלבים המכריעים. אני מקווה שהשנה אצליח לעשות את זה ולעלות עם קרית אתא".