אכזבה: הפועל חולון הפסידה לבורגוס ברבע הגמר וסיימה את העונה האירופית

העונה המצוינת של הפועל חולון בליגת האלופות הסתיימה הערב (חמישי) ברבע הגמר ברוסיה מול בורגוס הספרדית. אמנם, הצהובים של דדאס נראו מצוין עד לאמצע הרבע השלישי, אך העוצמות והעומק של סן פבלו בורגוס הכריעו, והאלופה המכהנת הודחה עם הפסד 77:86.

שתי הקבוצות החלו את המשחק נפלא מבחינה התקפית, ולאחר שמיילס צלף מחוץ לקשת רבאסדה ענה עם דאנק לאחר מתפרצת – 6:5 לבורגוס. לאחר מכן, ג'ונסון דייק משלוש, אבל ההגנה של הסגולים ממשיכה להתקשות ורנפרו סיים לייאפ בקלילות – 15:11 לספרדים. מיילס עצר את הבריחה של בורגוס עם שני סלים מהירים, ודה זאו צימק לפער של נקודה עם שלשה גדולה. למרות החזרה של חולון, הספרדים שוב ברחו – 19:24בתום הרבע הראשון.

הסגולים חזרו מצוין ואסיסט של פניני ושלשה של הקפטן הוותיק קבעו שוויון – 24:24. הסגולים החלו לצבור מומנטום וחמש נקודות מהירות של מיילס, ושלשה עם עבירה על מגי קבעו – 32:29 לחולון. החבורה של דדאס כבר ברחה לפער של שמונה נקודות, אך שני סלים מהירים של בניטה החזירו את בורגס לעניינים – 39:35 לחולון במחצית.

בורגס עשתה קולות של מהפך, אבל שוב מיילס הפציץ מחוץ לקשת, ולאחר מכן ג'ונסון ניפק חסימה גדולה – 44:39. אולם, ההספרדים הרימו את הרמה בהגנה וריצת 0:8 סידרה להם יתרון לאחר ראשון מאז תחילת הרבע השני – 47:46 לבורגוס. רנפרו וחבריו ממשיכים לעשות לחולון ונזק כשהפער תפח בשיאו לשמונה נקודות. 60:54 לספרדים בתום הרבע השלישי.

השליטה של בורגוס נמשכה כשריביירו וסאלבו קלעו לייאפים קלים, בעוד בניטה תפר שלשה – שקבעה פער של 13 נקודות. חולון הגיבה עם שלשה של וורקמן, אבל האיבודים הרבים המשיכו להרוס לה. לקראת הסיום דדאס הורחק לאחר שזעם על צוות השיפוט, ומגי נפצע אחרי שהטביע, בסופו של דבר חולון הפסידה 77:86 וסיימה את העונה האירופית המצוינת שלה בשלב רבע הגמר.