ארצית: גלבוע ברוש ניצחה את צפת

הקבוצה הצעירה מהגלבוע ניצחה את צפת החזקה ושמרה על מאזן מושלם. שלושה משחקים נדחו בשל הקורונה, שני משחקים הוכרעו אחרי הארכה. סיכום המחזור השישי בליגה הארצית.

שלושה משחקים שהיו אמורים להיערך אמש במסגרת המחזור השישי בליגה הארצית נדחו למועד אחר בשל אילוצי הקורונה. בצפון היה זה המפגש המתוכנן בין הפועל מעלות לעירוני כרמיאל, ובדרום המפגשים בין עירוני קריית אונו למכבי מעלה אדומים ובין אליצור רמלה למכבי שוהם. ביום שלישי יושלמו משחקי המחזור כשמכבי שדרות תארח את עצמה מודיעין. לוח המשחקים באתר האיגוד יתעדכן בהתאם לשינויים שנכפו עקב דחיית המשחקים.

תוצאת המחזור נרשמה הפעם בגן נר, שם הקבוצה הצעירה מהגלבוע גברה על הפועל צפת, 85:86, שבוע בלבד אחרי הניצחון הגדול שרשמה האחרונה על כפר קאסם. הקבוצה של מאורו ספאק לא נרתעה מהסגל העמוק של צפת, הצליחה לשמור על יתרון לאורך דקות רבות במשחק, וניצחה אותו אחרי הארכה עם שלשת ניצחון של רם זקס. נכון, בסך הכל מחזור שני, אבל כבר כרגע נראה שהולכת ומתפתחת לה סינדרלה קטנה.

בקרב בין שתיים ממאוכזבות מחזור הפתיחה לא התקשתה כפר יונה של אילן ברקוביץ' לנצח בביאליק, 76:93. מגדל יזרעאל גברה בחוץ על חדרה 66:82, וגם הפועל כפר סבא לא התקשתה בביתה נגד קבוצה שרונית אחרת, עמק חפר, וניצחה 79:97. בדרבי "אליצור" גברה מ.א. שומרון על גבעת שמואל 66:84. ארבע קבוצות במחוז הצפוני מחזיקות כרגע במאזן של 2 נצחונות ב- 2 משחקים, סטטוס שיוכל להישמר גם במחזור הבא היות והן לא יפגשו בו האחת את השנייה.

במחוז הדרומי, כאמור, שוחקו אמש שלושה משחקים בלבד. מכבי רחובות גברה על מכבי מודיעין רעות 82:86 כשמתן כהן (26 נק') מוליך את המנצחים. א.ס. אשקלון, במשחק הבית הראשון שלה בליגה הארצית, גברה על הפועל לוד 82:90 במשחק שהוכרע רק בתום הארכה. תומר אלוני (27 נק') ומור אפלבויים (18 נק') הרבו לקלוע למנצחת. בלוד – גור פורת (29 נק') בלט מעל כולם. מכבי אליצור פתח תקווה פתחה את העונה שלה ברגל ימים עם ניצחון על הפועל חבל איילות 82:91. בקבוצה של תום כהן בלטו ניב סולומון (22 נק') ואסף סמואל (18 נק') את חבל איילות הוליך תום ספיר (21 נק').

כאמור, ביום שלישי יתקיים משחק השלמה למחזור כשמכבי שדרות תארח את עצמה מודיעין.