ארצית: הפסד ראשון למעלה אדומים

הפועל חבל איילות מפתיעה בביתה את מעלה אדומים והנחילה למוליכה את הפסדה הראשון העונה. במחוז הצפוני: ניצחון לכפר סבא על צפת בקרב בין שתיים מהמועמדות לעלייה. סיקור משחקי המחזור ה- 20 בליגה הארצית.

מאת: אלירן כהן

11 מחזורים שלמים מאחורינו, וגם הקבוצה האחרונה שהצליחה להחזיק עד אמש במאזן נקי מהפסדים, נעצרה. מכבי מעלה אדומים, שפתחה באופן יוצא מן הכלל את העונה והתבססה במקום הראשון בטבלה הפסידה אמש בחוץ להפועל חבל איילות (דווקא במשחק דחוי מהמחזור ה- 12), 71:77. עבור איילות היה זה ניצחון רביעי ברציפות, שהעלה את הקבוצה למקום השישי בטבלה.

במוצאי שבת גברה מכבי רחובות בחוץ על מכבי פתח תקווה, 112:101 (21 נק׳ לעמית סלע ואפיק ניסים) ושמרה על הפסד בודד במאזנה, ואתמול (ראשון) נערכו שני משחקים בלבד: עירוני קרית אונו גברה בביתה על אליצור נחל שורק, 56:81 (16 נק׳ לאלכס וינוקר) ומכבי מכבים רעות גברה בביתה על מכבי שהם, 56:81, והוסיפה עניין במאבקי התחתית שנראים כרגע פתוחים לחלוטין.

במחוז הצפוני נערכו אמש חמישה משחקים, כשבמוקד – המשיכה הפועל כפר סבא ביכולת הטובה שלה מהתקופה האחרונה והנחילה למ.ס. צפת את הפסדה הרביעי העונה, 73:82, במה שכרגע מרחיק את האחרונה ממאבקי העליה. אליצור שומרון גברה בביתה על הפועל עמק חפר, 67:72, וכשבמאזנה 8 נצחונות ב- 67 אחוזי הצלחה היא עדיין שומרת על המקום השני בטבלה.

בקרב התחתית שנערך בקרית ביאליק גברה הקבוצה המקומית על אליצור גבעת שמואל, 53:62 (11 נק׳ של אילן נניקשווילי) וסימנה ניצחון שלישי העונה. הפועל כפר קאסם ניצחה בגלבוע, 71:77, ועלתה למאזן 3-6, וגם הפועל מגדל יזרעאל ממשיכה בצעדיה הבטוחים לצמרת עם ניצחון שביעי בשמונה משחקים, 57:91 על הפועל מעלות – שעדיין מחפשת את נצחונה הראשון העונה.