ארצית: נצחונות לעמק חפר ואליצור פ״ת

עמק חפר גברה הפתיעה בחוץ את שומרון והתרחקה מהקו האדום. גלבוע ברוש גברה על כפר יונה, וחדרה ניצחה בקרב התחתית נגד כרמיאל. בדרום: אליצור פ״ת / גבעתיים הביסה בחוץ את הפועל כפר קאסם.

מאת: אלירן כהן

שבעה משחקים התקיימו אמש (ראשון) בליגה הארצית. שלושה במסגרת המחזור ה- 15 במחוז הדרומי, ארבעה נוספים במסגרת המחזור ה- 13 במחוז הצפוני. ועל אף ערב המשחקים הדליל – קיבלנו לא מעט תוצאות מעניינות ומפתיעות – בשני המחוזות.

את התוצאה המפתיעה מכולן רשמה הפועל עמק חפר, שגברה בחוץ על מוליכת המחוז הצפוני, אליצור שומרון, 75:84 והשיגה את נצחונה החמישי העונה – שמרחיק אותה מאוד מהקו האדום. עבור שומרון, שעדיין שומרת על המקום הראשון בשל מאזן משחקים עודף, היה זה הפסד שלישי העונה.

הפועל גלבוע ברוש גברה בביתה על בית״ר כפר יונה 73:77 וטיפסה למקום השלישי בטבלה. אייל ונדל הוביל את המקומיים (18 נק׳) שגם בפתיחת הסיבוב השני מציגים יכולת נהדרת. בקרב התחתית בין מכבי עירוני כרמיאל למכבי חדרה הייתה ידם של האורחים על העליונה, שגברו 67:73 (20 נק׳ לעמרי וורטיצקי ונועם חסון). עבור חדרה היה זה ניצחון חמישי העונה, וגם היא – כמו עמק חפר – מתרחקת לעת עתה מהאיזורים המסוכנים בטבלה. הפועל עכו עצרה את רצף הנצחונות של הפועל מגידו וניצחה בביתה 70:72.

בדרום – תוצאה מפתיעה במיוחד נרשמה בכפר קאסם, שם הקבוצה המקומית הפסידה לאליצור פ״ת / גבעתיים 64:87. לאורחים היה זה ניצחון שלישי העונה. אליצור נחל שורק הנחילה להפועל חבל איילות את הפסדה ה- 13 העונה אחרי 77:98 ביתי, וקרית אונו גברה בחוץ על רמלה – 60:73. לשתי הקבוצות מאזן נצחונות זהה והן ממוקמות במרכז הטבלה.