בחמישי: אליצור חולון חוזרת לאירופה אחרי היעדרות של 20 שנה

קבוצת הנשים של אליצור חולון תחל ביום חמישי (17:00 באולם בקרית מנחם ברמלה), את עונת 2021-2022 במפעל היורוקאפ האירופי, אחרי היעדרות של 20 שנה, כאשר בשלב המוקדם תפגוש את האטאיי החזקה מטורקיה.

חולון של המאמן רועי אייזנברג מגיעה להתמודדות כשהיא בעצם הולכת לשחק בפעם הראשונה העונה עם הסגל החדש והמסקרן אותו בנתה במהלך הפגרה, כאשר בין השמות הבולטים ניתן למצוא את קלסי בון שזכתה כבר ביורוליג ב-2015, דניאל אדאמס, מליסה דיאקוונה, דניאל רבר, נוגה פלג פלץ, דניאל חג'ג', דוריאן דהן-סויץ, הודיה קבדה, מור שבתאי, רותם כחלון, ליבי מתתיהו ואנג׳לה חצ׳דוריאן.

הטורקיות, שהגיעו לארץ בשלישי בערב, מחזיקות בקאדר רחב ואיכותי ובין השמות ניתן למצוא את הסנטרית הענקית קלני בראון (בתו של כוכב ה n.b.a. לשעבר פי ג׳יי בראון) שמתנשאת לגובה של 2.00 מטרים, הגארדית ארין ארנברג האמריקאית, ג׳וריני מאדאלנה שחקנית נבחרת איטליה לשעבר לה יש נסיון רב, דרגאנה זובאק הבוסנית הצעירה והמוכשרת מנבחרת העתודה ולא פחות מ-5 שחקניות נבחרת טורקיה בעבר ובהווה בניהן גם בהאר קאגלאר, גונאיי אייסגול, אקבאס בושרה והליף אמירטקין.

הגומלין ייערך ביום חמישי הבא (30.9) בטורקיה, כאשר המנצחת בשני המפגשים תעלה לבית עם פנאתנאיקוס מיוון, אניסיי מרוסיה ופולקוויץ מפולין.