בשבת: נבחרת הנערות תתחיל את דרכה באליפות אירופה

ביום שבת (6 באוגוסט) נבחרת הנערות תפתח את אליפות אירופה שתתקיים ביוון. הנבחרת תשחק בבית המוקדם עם בוסניה, צרפת וגרמניה.

ביום שבת (6 באוגוסט) תחל נבחרת הנערות את דרכה באליפות אירופה שתתקיים בהרקליון, יוון. הנבחרת, שעלתה לדרג א' בקיץ 2018, סיימה במקום ה-11 באליפות האחרונה שהתקיימה ב-2019 וכמובן שתרצה לשרוד גם הפעם. הנבחרת נראתה מצויין בהכנה – היא הגיעה להרקליון כבר ביום שני וניצחה פעמיים את יוון 48-81 ו-50-54.


הנבחרת תפתח את הופעותיה בשבת בשעה 16:45 נגד בוסניה, בראשון (21:15) תפגוש את צרפת שזכתה בארד באליפות האחרונה, ובשני (21:15) תתמודד מול גרמניה.

בסגל הנבחרת שתי שחקניות ששיחקו כבר הקיץ עם העתודה, נעמה הלוי ותמר זינגר. שאר שחקניות הסגל: רוני גופר, פיי אולהאולה, רומי אלבז, עמית טרנר, שיראל נחום, ליהי עזורי, הילה קארש, מיקה ביתן, הודיה קבדה, רבקה ויוואג. מאמן רועי אייזנברג, עוזרת טלי נוי, מאמן כושר אביעד לוי, פיזיוטרפיסטית שרון זהבי, מנהלת נבחרת לילך וייס-רוזנברג, ראש משלחת מנחם וידהורן.

לקראת פתיחת האליפות אמר המאמן רועי אייזנברג: "אחרי הכנה ארוכה, שכללה 9 משחקי אימון אנחנו מגיעים עם הרבה ביטחון לקראת אליפות דרג א. המטרה הראשונה היא להישאר דרג, אבל גם הצוות המקצועי וגם השחקניות מאמינים ומאמינות שאפשר לעשות משהו מיוחד באליפות הנוכחית. שני המשחקים האחרונים נגד היווניות ביחד עם הצטרפותן של שחקניות נבחרת העתודה נותנים לנו הרבה רוח גבית לקראת משחק הפתיחה בשבת נגד נבחרת בוסניה".