בשישי: משחק הכנה לנבחרת ישראל בגאורגיה

נבחרת ישראל קיים מחר את משחק ההכנה השני שלה לקראת היורובאסקט ומוקדמות גביע העולם, כשתפגוש את נבחרת גאורגיה בשעה 18:00 (שעון ישראל, שידור בספורט 5). המשחק היה אמור להתקיים באולם החדש בטיבילסי, בו ישוחק בעוד פחות מחודש בית של היורובאסקט, אבל פיב"א דרשה מהגאורגים מספר שיפורים ושינויים ולכן המשחק עבר לאולם הישן במרכז העיר. משחק נוסף יתקיים בשבת, אבל הוא יהיה סגור לקהל ולא ישודר.

הנבחרת תשחק ללא דני אבדיה שנשאר בארץ, אבל כל אלו שלא שיחקו נגד אובורן אמורים לשחק מחר, גל מקל, תמיר בלאט, יובל זוסמן ורפי מנקו. גם תומר גינת שנפצע באותו משחק ונתפר בפיו, כשיר וישחק.

הגאורגים הספיקו לשחק פעם אחת בהכנה נגד הונגריה והפסידו ב-2 נקודות, אבל במשחק הזה הם אמורים לצרף את גוגה ביתאזה, שחקנה של אינדיאנה פייסרס (2.11), שמצטרף בקו הקדמי לשני הותיקים שכבר עשו לישראל לא מעט נזק, שרמדיני ושנגליה. 

לקראת המשחק אמר המאמן גיא גודס: אנחנו ממשיכים לעבוד על הדברים בהם נרצה להתקדם ולהשתפר, הגנה, ריבאונד הגנה, ירידה להגנה ולעשות את הדברים הטובים שאנחנו עושים בהתקפה, להניע כדור, למצוא אחד את השני עם כמות אסיסטים יפה. נרצה לעבוד על דברים שאנחנו חושבים להכין לקראת האליפות, אולי לתת צ'אנס לשחקנים שנרצה לראות על המגרש כדי לראות שאנחנו לא מפספסים שחקן כזה או אחר. נרצה לתרגל אבל גם לעשות משחקים טובים.

גודס התייחס לקו הקדמי החזק של המארחים: זה זמן טוב ללמוד איך להתמודד איתם. זה קו מאוד חזק עם הרבה ניסיון וזה אתגר גדול מבחינתנו כי גם באליפות אירופה יהיה סייז כזה.

גודס התייחס להעדרותו של אבדיה: נכנסים לסגל זוסמן ותמיר ,שמכירים את השיטה. ברור שדני זה כוח משמעותי ומשחקים עם מה שיש ולא עם מה שאין.

המשחק מחר יעלה את גיא פניני למקום הרביעי בכל הזמנים בהופעות בנבחרת ישראל, כשהוא משתווה עם 166 הופעות למנהל הנבחרת מוטי דניאל.

צילום: איגוד הכדורסל