בשישי: סדרות חצי הגמר נפתחות

סדרות רבע הגמר בליגה הלאומית לנשים הסתיימו כולן בתוצאה 2-0, וכבר אנחנו עם הפנים קדימה לחצי הגמר. 4 הקבוצות שימשיכו להיאבק על האליפות מגיעות אלינו כולן מהמחוז הדרומי, שעוד לפני הפלייאוף נחשב לחזק יותר ועכשיו גם הוכיח את זה על המגרש. 

מאת: לילך וייס

אליצור ת"א – אס"א ירושלים

שתי הקבוצות שסיימו את העונה הסדירה במקומות הראשונים נפגשות עכשיו ראש בקרב על המקום בגמר הפלייאוף. השתיים סיימו את העונה עם אותו מאזן ורק הפרש הסלים הכריעה לטובתה של ת"א, שבעקבות זה גם תארח את המשחק הראשון והשלישי (במידת הצורך) בסדרה. הקבוצות נפגשו פעמיים העונה, במשחקים בהן כל קבוצה שמרה על הבית, ואנחנו לקראת סדרה מעניינת מאוד שכנראה אף אחד לא יופתע אם תסתיים בהכרעה רק במשחק שלישי.

ברבע הגמר ת"א עברה בדי קלות את כאוכב, אחרי ניצחון מוחץ בבית וניצחון קצת יותר קשה בחוץ. בשני המשחקים אליצור חסרה את אמי רינת ששיחקה עם חולון בליגת העל, וצפויה לחזור ולחזק אותה בחצי הגמר. לירושלים מנגד רבע הגמר הלך יותר קשה מול נתניה העיקשת. השרוניות עשו צרות גדולות במשחק הראשון אותו אס"א ניצחה רק בשניות הסיום, וגם בגומלין נתניה נתנה לה פייט רציני עד שנכנעה. 

הפועל כפ"ס – בני יהודה

גם כפ"ס ובני יהודה, שסיימו במקומות 3-4 בדרום, עשו זאת כשהן במאזן זהה ואחרי שכל אחת ניצחה את היריבה שלה בבית. כאן זה היה אפילו יותר צמוד כשהכרעה ביניהן על המיקום הסופי הייתה על 2 נקודות בלבד לזכות השרוניות. וגם כאן צפויה לנו סדרה שקולה בין שתי קבוצות ברמה דומה ועם אולמות ביתיים תומכים שלבטח יוסיפו לאווירה.

בשלב הקודם כפ"ס הצליחה לחזור מהאולם הקשה במג'דל כרום עם ניצחון מרשים במיוחד, אחרי התעלות ברבע האחרון. בבית בגומלין כבר היה לה יותר קל לנצח בדרך לחצי הגמר. גם בני יהודה נסעה לצפון הרחוק למפגש קשה מול מי שסיימה ראשונה בצפון, גליל עליון. בני יהודה השיגה ניצחון דרמטי מסל ניצחון של דבי בלייברג, ויומיים לאחר מכן השיגה עוד ניצחון דחוק שהעלה אותה לשלב הבא.