בשני: נבחרת העתודה פותחת את טורניר הצ'לנג'ר

אחרי ההופעה המכובדת של נבחרת העתודה נשים, נבחרת העתודה גברים של ישראל תחל את טורניר הצ'לנג'ר שיתקיים בכריתים, באותו אולם בו נבחרת העתודה זכתה במדליית הכסף בקיץ 2017, עם תמיר בלאט ויובל זוסמן. כזכור, הנבחרת זכתה באליפות אירופה פעמיים ברציפות, ב-2018 בגרמניה וב-2019 בישראל, אחרי טורניר נפלא בהיכל קבוצת שלמה בהובלתם של דני אבדיה וים מדר.

השנה, בעקבות נגיף הקורונה, לא יתקיימו אליפויות אירופה רגילות אלא טורניר צ'לנג'ר במספר מוקדים, כאשר ישראל הוגרלה לשחק בכריתים בבית C עם סלובניה, יוון המארחת, רוסיה, אוקראינה ובלגיה. בסה"כ תשחק הנבחרת 5 משחקים ב-6 ימים כאשר המטרה היא להשיג כמה שיותר ניצחונות מול נבחרות מצוינות.

אריאל בית הלחמי שאימן את הנבחרת כשזכתה פעמיים באליפות אירופה, ממשיך גם הקיץ והוא זימן לסגל את השחקנים הבאים: יהל מלמד (קפטן), שוהם גת, גור לביא, רועי פרצקי, גלעד לוי, לוטן אמסלם, עמית אהרוני, יונתן אטיאס, יונתן לוי, יובל שניידרמן, דורי סהר, הראל רינסקי. עוזרי המאמן הם שרון אברהמי ויואב שמיר, מאמן כושר הוא רימון יבוזרי, הפיזיוטרפיסט הוא גדי ריבובסקי ומנהל הנבחרת הוא חזי הוכמן.

הנבחרת תפתח את משחקיה ביום שני בשעה 21:00 מול רוסיה, ביום שלישי תשחק מול בלגיה בשעה 21:00 , ביום רביעי מול נבחרת סלובניה בשעה 21:00 , ביום שישי מול המארחת יוון בשעה 18:00 ותנעל את משחקיה בשבת בשעה 15:00 מול אוקראינה. כל המשחקים ישודרו אונליין באתר איגוד הכדורסל ואנחנו נפרסם את הקישורים מספר דקות לפני כל משחק.