גיא פניני: "נועם דוברת יכול להגיע לכל מקום שהוא ירצה"

כשגיא פניני עשה את הופעת הבכורה שלו בכדורסל הבוגרים, נועם דוברת עדיין לא נולד. היום בבועה בולנסיה שניהם נמצאים ביחד בסגל הנבחרת בפעם הראשונה וחולקים חוויות משותפות כבר אחרי מספר ימים כשהם סגורים בבית המלון כמו יתר שחקני הנבחרת. ישבנו איתם לשיחה משותפת על העבר, עתיד הנבחרת, הסיכויים מול ספרד ואיך זה להיות בולנסיה בלי יכולת לצאת לראות את העיר.

גיא פניני נזכר בהופעה הראשונה שלו בנבחרת: "זה היה מוקדמות אליפות אירופה והיתה מלחמה בקיץ, אז ביטלו לנו את כל משחקי הבית ונסענו לבולגריה. קמפיין שלם הייתי שחקן 13 ולא שיחקתי כל החודש וחצי, צביקה היה המאמן, היו שם ליאור ליובין, ארז כץ, יותם הלפרין. זו היתה חוויה מטורפת".

נועם דוברת דיבר על הנבחרת: "זו הגאווה הכי גדולה שיכולה להיות לשחקן ישראלי, אני שמח שיוצא לי לייצג את המדינה ואני גאה. רוב החבר'ה יותר מבוגרים ממני ויצא לי להכיר מהליגה אבל פה זה משהו קצת שונה, מכירים יותר לעומק ויוצא להתחבר. קיבלו אותי יפה ואני שמח".

גיא פניני דיבר לקראת המשחק מול ספרד: "זו יכולה להיות הזדמנות, הפורמט הזה של החלונות נתן לנו פתח להתקרב יותר לנבחרות הגדולות, ניצחנו גם את סרביה בחלון הקודם. עצוב שזה לא במגרש שלנו מול הקהל שלנו ועשו לנו את זה עוד יותר מאתגר. זה לא הסגל הבכיר של ספרד אבל עדיין יש להם נבחרת טובה ואנחנו נצטרך לעשות את המיטב כדי לעמוד מולם".