גל מקל: "אני אוהב לקחת על עצמי, בשביל זה אני משחק"

מאמן נבחרת ישראל גיא גודס אמר בסיום הנצחון על אסטוניה: "השחקנים שלנו היו מפוקסים 40 דקות ואני חושב שהגיע לנו הניצחון, אני שמח בשביל השחקנים והאירגון על שני הנצחונות בחלון הזה. אני לא חושב שיש פייבוריטית, כל חלון יכול להביא עימו סגל חדש לנבחרת, אז אתה לא יכול לדעת מה יהיה בחלון הבא, לכן היה לנו חשוב מאוד להתרכז בחלון הזה. אחרי הניצחון מול פולין היה חשוב לנצח פה כי פעם שעברה הפסדנו פה ב-16 הפרש".

"אני חושב שיש לנו פוטנציאל גדול, עדיין אין לנו את כל הסגל, אבל השחקנים שהגיעו נתנו הכל ומגיע להם כל הקרדיט על זה. אנחנו צריכים להשתפר, משחק קודם לא מצאנו כל כך את הקצב שלנו והיום הגענו ל-22 אסיסטים וזה היה המפתח, לשחק ביחד כי קשה מאוד לנצח אותנו ככה. הנבחרת שלנו משחקת עם ותיקים וצעירים עם המון חיבור חיובי ביניהם, ואני חושב שזה מפתח להצלחה בקבוצה ובנבחרת".

"זה חלק מהמשחק להיות נרגש על הקווים, אתה רוצה שהשחקנים שלך יהיו מרוכזים ואני שמח שיכולתי לכוון אותם מהצד. לגבי תומר גינת אין לי עדיין ידע לגבי מה קרה שם. אני מקווה שהוא יהיה בסדר ובריא וימשיך לשחק בקרוב. כרגע אני לא יודע באמת מה הבעיה".

על ג'ון דיברתולומאו וסורקין: "אנחנו שמחים שהם הצטרפו אלינו למשחק השני. תודה למכבי ששיחררה אותם. רוב קבוצות היורוליג לא נותנות את השחקנים, והיום הם תרמו 18 נקודות והביאו אנרגיה מהספסל. למעשה כל הספסל תרם המון נקודות ואני שמח עבור התרומה של שניהם לנבחרת".

רפי מנקו אמר בסיום: “אחד היתרונות שלנו זה שיש לנו הרבה שחקנים טובים בסגל, כולל שחקנים שלא היו בחלון הזה. העובדה שאנחנו משחקים ביחד ומאמינים אחד בשני עוזת לנו במהלך המשחק. אין פייבוריטים בבית הזה, במיוחד בחלון הקצר הזה, כל חלון התוצאות יכולות להיות שונות. התפקיד שלנו זה להיות מפוקסים בכל התקפה ובכל אימון כי אין הרבה אימונים להתכונן למשחקים”.

גל מקל: "זה היה מאוד קשה, אולי אין להם שחקנים בטופ של אירופה אבל הם מאוד אינטנסיבים וקבוצתיים, קולעים לשלוש. אני מבסוט עלינו, זה ניצחון של הרבה אופי, זה לא פשוט בשבוע להתחבר ולהתחיל ככה עם שני ניצחונות זה טוב. ישב לנו בראש ההפסד בפעם הקודמת פה וזו אחלה דרך להתחיל את הקמפיין. אני אוהב לקחת על עצמי, בשביל זה משחקים".

ג'ייק כהן: "זה מקום קשה לשחק בו, זו ניצחון חשוב. עשינו עבודה טובה, נשארנו ביחד כשהיה קשה. אני מאחל רק טוב לתומר ומקווה שהוא בסדר, אני מקווה שאנשים יבינו שהמדבקות לא בטוחות לשחקנים. אני שמח איך ששיחקנו, אנחנו 0-2 וממתינים לחלון המשחקים הבא. השארנו אותם על 69 נקודות ואם נמשיך לשחק ככה הגנה נמשיך לנצח".