הישג נהדר לנבחרת הנשים והנערות של ישראל שזומנו לאליפות העולם 3X3

ההישג הגדול ביותר הוא של נבחרת הנערות U18 3X3 שמדורגת נכון להיום במקום הרביעי בעולם, בזכות הישגיה בקיץ האחרון וזומנה להשתתף באליפות העולם שתתקיים בקיץ 2016 באסטנה בירת קזחסטן. הנערות הגיעו להישג הנהדר הזה בזכות קיץ אחרון מוצלח בו זכו במדליית ארד באליפות אירופה במינסק וסיימו במקום הרביעי באליפות העולם בהונגריה.
גם נבחרת השנים של ישראל זומנה להשתתף באליפות העולם וזאת בזכות העובדה שהיא מדורגת במקום העשירי בעולם  והיא תשתתף באליפות שתתקיים בגונצ'או בסין גם היא בקיץ 2016 אחרי שהעפילה לשלב השני של אליפות אירופה האחרונה.

2015-11-03 15.21.16
נבחרת הנוער של ישראל, שלא הצליחה לעבור שלב באליפות אירופה האחרונה, מדורגת נכון להיום במקום ה-18 בעולם והיא בעמדה של סטנד-ביי לכניסה לאליפות העולם. באליפות ישתתפו 20 נבחרות, שכוללות את אלופת העולם הקודמת, המדינה המאחרת ועוד 18 מדינות המדורגות גבוה ביותר בדוריגו העולמי, אבל מקסימום של 10 מדינות מאירופה ולכן הסיכויים של נבחרת הנוער להיכנס לטורניר אינם גבוהים במיוחד.
באיגוד הכדורסל משקיעים רבות בקידום הענף הזה שתופס תאוצה גדולה בכל העולם. את הענף מרכז באיגוד חבר ההנהלה אילן קובלסקי שהוא גם אחד מהאנשים המובילים בתחום בעולם כולו המאמן הוא דניאל גוט וערן שיין, שמתפעל את מערך הטורנירים בארץ ובחו"ל מכיוון שללא טורנירים בארץ לא ניתן להגיע לדירוג עולמי על פי חוקי פיב"א.

IMG-20150606-WA0001