הנבחרת הצעירות של ישראל חוזרות לפעילות

עקב מצב התחלואה בקורונה והחלטות משרד הבריאות המשביתות את המשק בכלל והספורט בפרט, התקיימה ישיבה בין יו"ר הוועדה המקצועית עמוס פרישמן והמנהל המקצועי – פיני גרשון ובה הוחלט על הצעדים הבאים:

1. החזרת הנבחרות הצעירות לפעילות- הוחלט על קיום מתווה לשחקני הנבחרות הצעירות. החל מסוף השבוע הבא יתכנסו נבחרות העתודה, הנוער והקדטים מדי סוף שבוע החל מיום חמישי ועד שבת, במחנה סגור בכפר המכבייה ובשיטת קפסולות. השחקנים יחולקו לחדרים באופן קבוע וכל האימונים יתקיימו לפי תנאי משרד הבריאות. במהלך סוף השבוע, בנוסף לאימוני כדורסל, יקבלו השחקנים אימוני כושר והרצאות מעשירות בתחומים שונים.
2. האגף המקצועי יקיים הרצאות והשתלמויות למועדונים במגוון נושאים שונים- כדורסל, כושר גופני, תזונה, מנטאלי ועוד. ההרצאות יהיו לשחקנים, מאמנים והורים ויעבירו אותם מאמני הנבחרות השונות, פיני גרשון ובעלי מקצוע נוספים. כל אגודה רשאית להגיש בקשה בתנאי של מינימום 100 משתתפים.

על האגודות למלא טופס שנשלח אליהן עם פרטים כגון – יום, שעות מועדפות, נושא מועדף, כמות משתתפים, קהל יעד- שחקנים, הורים, מאמנים
3. אימוני ה ZOOM אישיים עם מאמן היכולות אישיות של איגוד הכדורסל- יוגב ברדוגו חזרו לפעילות מלאה, בכל יום נפרסם את שעת האימון והחלוקה לגילאים בו כל שחקן שיחפוץ יוכל להשתתף ולקיים את האימון בביתו.