הנהלת איגוד הכדורסל החליטה להחזיר את הענף לפעילות. בן שושן: אין שום סיבה לא לחזור למגרשים

הנהלת איגוד הכדורסל קיימה היום דיון בנושא החזרה לפעילות והחליטה פה אחד ובתמיכה גדולה של כל החברים, להחזיר את הפעילות לכל הליגות הלא מקצועניות הקשורות לאיגוד הכדורסל. ההנהלה החליטה לגבות את יו"ר האיגוד עמירם הלוי והמנכ"ל יעקב בן שושן, להמשיך ולקדם מול משרדי הספורט והבריאות, את תכנית החזרה לאימונים כפי שהוגשה בתחילת השבוע למשרד הספורט, כשהיא מגובה גם בחוות דעת רפואית ובשלב השני המטרה היא לסיים את כל הליגות.
באיגוד הכדורסל חושבים שאין כל סיבה שהילדים, הילדות הנערות והנערים, לא יוכלו לחזור מיד לפעילות, תוך שמירה על הכללים אותם קבע משרד הבריאות, בטח אם אושרו תפילות במקומות פתוחים ל-19 אנשים.
האיגוד יעשה ככל הניתן כדי להחזיר את יותר מ-30 אלף השחקנים שלו לפעילות במהירות האפשרית ובהמשך למשחקים.
מנכ"ל האיגוד יעקב בן שושן מסר: אנחנו מתכוונים להודיע למשרד הספורט ומשרד הבריאות שאין שום סיבה לא להחזיר את השחקנים שלנו לאימונים באופן מידי ובהתאם להנחיות ואם נקבל תשובה שלילית מישהו יצטרך להסביר את דעתו. בניגוד לתפילה, בה יכולים להגיע בכל יום ולכל תפילה 19 אנשים שונים, קבוצת כדורסל היא הומוגנית, השחקנים בה והצוות אינם מתחלפים. אנו רואים חשיבות עליונה בפעילות גופנית לשחקנים, בעיקר לשחקנים הצעירים ובהמשך לסיום העונה על המגרשים.