הערב בליגה הלאומית: נתניה מארחת את רעננה, עפולה מול רמה"ש

המחזור השביעי בליגה הלאומית שנפתח אתמול עם הניצחון של מכבי אשדוד על הפועל גליל עליון ימשך היום עם ששת המשחקים הנוספים, חמישה מהם יועברו בשידור ישיר בערוץ הטלויזיה של איגוד הכדורסל.

אליצור 'קוסמוס נדל"ן' נתניה – עירוני 'יובלים' רעננה
19:30
שידור ישיר גם בפייסבוק איגוד הכדורסל

השידור המרכזי בפייסבוק מפגיש בין שתי קבוצות שפתחו את העונה בצורה שונה לגמרי. בעוד החבורה מעיר היהלומים עדיין מחפשת את ניצחון הבכורה שלה, זאת מפנינת השרון מגיעה למשחק עם מאה אחוזי הצלחה והרבה סיבות לאופטימיות. בנתניה יקוו לקבל מאנדרו יודי תרומה משמעותית לאחר משחק בכורה פושר בכפר בלום. מנגד, עירוני 'יובלים' רעננה צפויה לקבל בחזרה את רום קורנליוס שנעדר בעקבות פציעה ברגלו. אופק מלכה ותומר לוינסון ירצו להמשיך את המומנטום מהמשחק בשבוע שעבר בו רשמו שיאי קריירה. ירין איינהורן פתח גם הוא טוב את העונה ומוסר בממוצע 7 אסיסטים למשחק.

עירוני קרית אתא – אליצור איתו אשקלון
19:00

לאחר שלא שיחקה בשבוע שעבר, חוזרת עירוני קרית אתא לפרקט ותרצה למחוק את הפתיחה הרעה שלה. בשבוע החולף שיחררה הקבוצה את איגור סימין ובמקומו נחת מוחמד אבו ערישה לאחר שלא קיבל דקות משמעותיות בליגת העל במדי הפועל באר שבע. הפעם האחרונה בה קרית אתא פתחה עונה עם שני הפסדים בשני המשחקים הראשונים הייתה ב-2016/17. בצד השני, באליצור איתו אשקלון רוצים0 לשמור על פתיחת עונה מושלמת שכללה שני ניצחונות. מעבר לניצחונות, החבורה של חנן הירשוביץ מציגה כדורסל שמח ומהנה כשצמד הזרים פול דילייני ואלונזו קולמן מוביל את הדרומיים. קלארק רוזנברג, שהצטרף לאחרונה, יפגוש את הקבוצה במדיה שיחק בעונת 2018/19.

מכבי קרית מוצקין – מכבי עירוני ר"ג
19:00, אין שידור

אחרי שני ניצחונות משכנעים, יוצאת מכבי עירוני רמת גן לעוד משחק חוץ בצפון בתקווה לחזור עם ניצחון שלישי ברצף. הקבוצה העמוקה של אורי קוקיה נראית טוב מאד עד כה וניצחה את שני משחקיה הראשונים בהפרש דו ספרתי, כאשר היא מצליחה לברוח בשניהם ברבע השלישי. אל סוללת הגארדים נוסף בשבוע שעבר שלומי הרוש שערך הופעת בכורה בה קלע 3 נקודות. גיא פרבר יפגוש את קבוצתו מהעונה החולפת. מהעבר השני, המארחת מקרית מוצקין פתחה לא טוב את העונה עם שני הפסדים רצופים. ברנדון רנדולף נעדר מהמשחק האחרון בגלל מתיחה והוא צפוי לעמוד לרשות רועי פרל השבוע. בשני המשחקים קלעה מכבי קרית מוצקין 6 שלשות בממוצע ב-30 אחוז.

הפועל URDUNS ר"ג גבעתיים – מכבי 'סנו' הוד"ש
19:00

שתי קבוצות שניצחו את המשחק הראשון של העונה, אך הפסידו במחזור האחרון. ההפסד של האורדונים באשקלון היה כואב והקבוצה ספגה 109 נקודות – נתון שקשה מאד לנצח איתו. מעבר לכך, הפועל URDUNS ר"ג גבעתיים אפשרה לאשקלון לקלוע ב-79 אחוז לשתיים. מנגד, מכבי 'סנו' הוד"ש רוצה גם כן לחזור למסלול הניצחונות אחרי ההפסד הביתי להפועל עפולה. אקסבייר מון ממשיך להוכיח כי הוא אחד הזרים היותר טובים בליגה, אבל יהיה חייב לקבל עזרה מהשחקנים שלידו. ביום חמישי האחרון, מכבי 'סנו' הוד"ש הודחה מגביע המדינה ווינר סל לאחר הפסד להפועל חולון מליגת העל. אורן מנסקי יפגוש את הקבוצה במדיה שיחק בעונה החולפת.

אליצור יבנה – הפועל 'מגה אור' חבל מודיעין
19:00

בעוד אליצור יבנה פתחה את העונה עם שני הפסדים, הפועל 'מגה אור' חבל מודיעין התחילה את העונה בשבוע שעבר עם ניצחון במשחק הבכורה שלה. הקבוצה של נתי כהן הציגה משחק התקפי שוטף עם חלוקת נקודות מאוזנת, כשצמד הזרים בולט. מהצד השני, לא כך רצתה אליצור יבנה לפתוח את העונה. ליבנאים עוד אין ניצחון והם לא ירצו לשחזר את פתיחת העונה שלהם ב-2018/19 אז הפסידו את ארבעת המשחקים הראשונים של העונה. אלעד הופמן ופרנק האסל נראו טוב במשחק האחרון כשקלעו 26 נקודות כל אחד. ניב ברקוביץ' מספק 6.5 אסיסטים ומוסיף 3 חטיפות למשחק עד כה.

הפועל עפולה – א.ס רמה"ש שיין נדל"ן
19:00

שתי קבוצות עם חמישים אחוזי הצלחה נפגשות למשחק מסקרן. הקבוצה מבירת העמק יצאה מהוד השרון עם ניצחון ראשון, כאשר רועי חגאי בהחלט יכול להיות מרוצה מהיכולת של תומר אסייג ודייויד מוסינדי. במהלך חודש דצמבר צפויה הפועל עפולה להיפגש גם עם גליל עליון, מכבי אשדוד, עירוני ר"ג והפועל חבל מודיעין. מנגד, הקבוצה של גיא קנטור לא הצליחה לשמור על מאזן מושלם כשהפסידה בשבוע שעבר למכבי אשדוד, וזאת בעקבות חצי שני בו קלעה 29 נקודות. ברמה"ש יהיו חייבים לעצור את ג'ימי הול עם הכלים שיהיה להם מתחת לסל. מי שמציג עד כה יכולת טובה הוא אריק סטאץ' שבשני המשחקים השיג דאבל דאבל.