זה מתחיל – אליפות אירופה נפתחת

אליפות אירופה, יורובאסקט 2015 נמצאת ממש מעבר לפינה וכדי להכין אתכם לטורניר, הנה מדריך קצר למשתמש.

היורובאסקט הנוכחי יהיה מספר 39 בהיסטוריה, כאשר הוא התקיים בפעם הראשונה ב-1937. לאחר הפסקה עקב מלחמת העולם השניה, היורובאסקט משוחק ברציפות בכל שנתיים החל מ-1947 ועד היום. בפעם הראשונה בהיסטוריה, הטורניר לא יערך במדינה אחת בלבד, אלא ב-4 מדינות. כל ראש בית תארח את הבית המוקדם ולאחר מכן החל משמינית הגמר המשחקים יערכו בעיר ליל שבצרפת.

בבית מספר 1 במונפלייה שבצרפת ישחקו: צרפת, ישראל, רוסיה, בוסניה, פולין ופינלנד.
בבית מספר 2 בברלין שבגרמניה ישחקו: גרמניה, ספרד, טורקיה, איטליה, סרביה ואיסלנד.
בבית מספר 3 בזאגרב שבקרואטיה ישחקו: קרואטיה, סלובניה, יוון, מקדוניה, הולנד וגאורגיה.
בבית מספר 4 בריגה שבלטביה ישחקו: לטביה, ליטא, אסטוניה, צ'כיה, אוקראינה ובלגיה.
4 הנבחרות הראשונות מכל בית יעפילו לשמינית הגמר, יתר 8 הנבחרות יחזרו הביתה לאחר שבוע של משחקים. החל משמינית הגמר תתקיים שיטת הנוק אאוט עד משחק הגמר.

סדר המשחקים של נבחרת ישראל בבית 1 הוא (לפי שעון ישראל):
שבת – 18:30 – ישראל מול רוסיה
ראשון – 18:30 – ישראל מול פינלנד
שני – 18:30 – ישראל מול בוסניה
רביעי – 18:30 – ישראל מול פולין
חמישי – 22:00 – ישראל מול צרפת

הבית של ישראל מצטלב עם בית 2 בשמינית הגמר, כך שאם ישראל תעלה היא תפגוש ככל הנראה את אחת הנבחרות הטובות ביבשת כבר בשלב זה.

כל המשחקים של ישראל יועברו בשידור ישיר בערוץ הספורט (55) וגם בHD. משחקים רבים נוספים מהאליפות יועברו בשידור ישיר בערוץ הספורט בדגש על הבית הישראלי.

אם תרצו לראות את המשחקים באינטרנט באיכות HD תוכל לעשות את זה באתר WWW.LIVEBASKETBALL.TV ברכישת מנוי. בנוסף, כדאי שתורידו את האפליקציה הרשמית של האליפות לסמארטפון שלכם. משתמשי אייפון לחצו כאן, משתמשי אנדרואיד לחצו כאן.

בעמוד הפייסבוק של איגוד הכדורסל וכמובן באתר האינטרנט החדש שלנו נלווה את האליפות עם תמונות, קטעי וידאו, תקצירים, לינקים חשובים, סטטיסטיקות, סיקורי המשחקים ועוד הרבה הפתעות. אם יש סיכוי שעדיין לא עשיתם לנו לייק, זה הזמן.

בנתיים, תוכלו להכיר את יריבות ישראל בקישור הזה ולהיזכר במה שקרה ב-1973 בקישור הזה.

בהצלחה לנבחרת!