זוגות זוגות – סיקור מחזור שני בליגה א'

מאת: אודי בורנשטיין

המחזור השני בליגה א' התקיים השבוע ושוב באופן חלקי בעקבות הוראת המשטרה. תוצאות המחזור השני לפניכם בתקווה לימים שקטים יותר.

 

מחוז צפון:

2 משחקים בלבד התקיימו במחוז הצפוני

הפועל מעלות פתחה את העונה בצורה טובה כאשר ניצחה את מכבי כרמיאל 77 – 55

מעלות פתחה את המשחק בצורה נהדרת ובסיום הרבע הראשון כבר הוליכה 20- 11 בדרך ל 42 – 22 במחצית. החצי השני היה לפרוטוקול בלבד בסיום כאמור ניצחון ראשון למעלות.

קלעו למעלות: ערן סודאי – 21 נקודות, אלי שיפטון 19 נק' (9 כ"ח), עאדל מתא 18 נק' (9 כ"ח), זיו תבור 9 נק', בועז גלט 7 נק' (6 אס'), יפתח בליימן 3 נק'.

מחוז שרון:

במחוז השרון התקיימו 3 משחקים בלבד בעקבות דחיית משחקים.

משחק עונה נוסף התקיים השבוע כאשר אליצור נתניה אירחה את מכבי נתניה, שתי הקבוצות רוצות לעלות ליגה בסיום העונה. אליצור נתניה במשחק ברוב שלביו ואף הכריעה אותו כאשר ניצחה 72 – 58 ורשמה ניצחון שני. מכבי נתניה מהעבר השני עדיין ללא ניצחון.

מכבי בנץ הוד השרון אירחה את מכבי רעננה יאיר ורצתה גם היא להמשיך את היכולת הטובה מהמחזור הראשון אך משחק טוב של האורחת ורעננה יצאה עם ידה על העליונה  55 – 52 בסיום לאורחים מרעננה שרושמים ניצחון ראשון לעונה זו.

בית"ר ת"א/נווה אליעזר, העולה החדשה, אירחה לראשונה העונה בביתה את הפועל טירה. פתיחת המשחק הייתה שייכת למקומיים שעלו ליתרון 18 – 4 בדרך ל 22 – 11 בסוף הרבע הראשון. הרבע השני היה המשך של הראשון ובמחצית היתרון 43 – 22 למקומיים.

ברבע השלישי הורידה מעט בית"ר את הרגל מהגז דבר שאפשר לטירה לחזור למשחק ובסיום הרבע השלישי התוצאה הייתה 52 – 39.

ברבע הרביעי התקרבה טירה עוד מעט אבל בית"ר ידעה לשמור על היתרון ובסיום 77 – 63 לבית"רים שרושמים ניצחון ראשון לעונה זו. טירה, תחפש את הניצחון הראשון במשחקים הבאים.

ניצחון שני לבית"ר ת"א
ניצחון שני לבית"ר ת"א\נווה אליעזר

 

מחוז מרכז:

4 קבוצות במחוז המרכז רשמו ניצחון שני לעונה זו. מחוז המרכז מסתמן מתחלק לשתיים – החלק העליון של 2-3 קבוצות שינסו לעלות ליגה ולא פחות מ 5-6 קבוצות שמטרתן רק לשרוד את העונה.

הפועל חבל מודיעין ממשיכה להרשים אחרי 87 – 67 על אליצור רמת גן. גם מ.ס. הד"ג עמישב פ"ת רשמה ניצחון שני, הפעם על הפועל תל אביב עודפים 70 – 61.

הפועל נען, היורדת מהארצית ממשיכה להביס והפעם הייתה זו מכבי גדרה, שמובסת בפעם השנייה לעונה זו, הפעם זה נגמר 81 – 58 לנען.

מכבי גני תקווה רשמה ניצחון חשוב להמשך קרבות התחתית על אליצור חשמונאים 73 – 57.

הפועל נס ציונה, החברים של איתי עם תבוסה לאליצור ג.ש/בר אילן 70 – 38. עבור החברים של איתי זה היה הפסד שני, לאליצור ג"ש מדובר בהתאוששות אחרי ההפסד בשבוע שעבר.

נצר סירני, גם היא עם שני ניצחונות אחרי ניצחון על בית דגן 64 – 48. בית דגן עדיין ללא ניצחון.

מחוז דרום:

גם במחוז הדרומי 4 קבוצות בעלות מאזן מושלם. הפועל מרחבים/מבועים ניצחה את אס"א ירושלים בתוצאה 78- 67.

אליצור מכבי אשקלון עם מאזן מושלם אחרי ניצחון 65 – 56 על בית"ר ירושלים. בית"ר מהעבר השני חשבה שהיא מגיעה לליגה א' לטיול וחזרה לארצית ובינתיים רשמה כבר הפסד שני לעונה זו.

הפועל ירושלים פסגת זאב עם ניצחון שני אחרי 82- 74 על הפועל אשדוד.

את רביעיית הצמרת נועלת מכבי דימונה עם 81 – 79 על הפועל ירושלים מרכז.

א.ס. אשקלון רשמה ניצחון ראשון לעונה זו 59 – 51 על הפועל אשכול, שעבורה זה היה הפסד שני.

במשחק נוסף מכבי באר שבע רשמה ניצחון ראשון על הפועל באר שבע אסא 62 – 60.

 

אתם רוצים לשתף אותנו בתוצאות השבועיות שלכם. להעביר תוצאות רבעים, קלעים וכמובן לשלוח לנו תמונות מהמשחקים. אתם מוזמנים להעביר לכתובת מייל oudybornshtein@gmail.com  מיד בסיום המשחק שלכם בשבוע הבא. אנחנו מחכים לסיקור המשחקים והתמונות שלכם.