זוסמן: "שיחקנו כדורסל שמח, כולם שיתפו את הכדור ונהנו מהמשחק"

מאמני ושחקני הנבחרת שמחו לאחר התצוגה המצוינת מול נבחרת אסטוניה והניצחון שהעלה את ישראל לשלב השני במוקדמות גביע העולם 2023.

גיא גודס: “הרגשתי הרבה יותר טוב וראיתי על השחקנים שהם היו דרוכים ומוכנים. התחלנו טוב וכל השחקנים נתנו היום גם בהגנה וגם בהתקפה. שיחקנו ביחד וכמעט קלענו 100 נקודות. זה היה חשוב מבחינתו לגמור את הקמפיין עם ניצחון בבית מול הקהל שלנו”.על ההופעה של גל מקל אמר: “לא הופתעת מהיכולת שלו, כי דיברתי איתו בשדה תעופה והוא אמר לי ‘אני יודע שלא הייתי טוב בחלון הקודם ובכושר הכי טוב ולא שיחקתי טוב וגם עכשיו אני לא בקצב הכי טוב אבל אם אתה צריך אותי אני שם ואני נולדתי למשחקים גדולים’, כשהוא אמר לי את זה אמרתי לו שאני שמח וידעתי שהוא הולך לשחק”.

לגביי היכולת ההגנתית: “ברבע השני הם קלעו חמש שלשות משמונה ניסיונות וזו הייתה בעיה שדיברנו עליה לפני המשחק כי הם קבוצת קליעה משלוש מצוינת. ברבע השלישי והרביעי עשינו עבודה יותר טובה מבחינה הגנתית וההפרש היה בהתאם”.

“אני לא יכול לעשות את כולם מאושרים. אי אפשר לתת לכל ה-12 שחקנים לשחק והתפקיד שלי זה למצוא את השמונה, תשעה או עשרה שחקנים. גם בר טימור לא שיחק הרבה וזה חלק מלהיות בנבחרת ישראל שאתה בין ה-12 הכי טובים וצריך לקבל את הסיטואציה הזאת, אין מה לעשות. אני הכי מרוצה מהשטף ההתקפי שלנו שתורגם מהגנה להתקפה ועם זה אנחנו צריכים להמשיך הלאה”, הוסיף.

תומר גינת: מה שעזר לנו לברוח במחצית השנייה היה שרצנו יותר משוחרר, שמרנו יותר טוב והיינו יותר אגרסיבים ואלו היו המפתחות שלנו. בחצי הראשון לא עשינו עבודה מספיק טובה בהגנה ואני שמח שהתעשתנו במחצית השניה ועשינו ניצחון חשוב. המשחק מול פולין ישב לנו בראש, היה הפסד באמת מאוד מרגיז, אבל ברגע שעושים את השינוי והיינו מרוכזים היום מאוד ובאנו מוכנים, אני שמח שעשינו את העבודה. היו שינויים באנרגיה ובמחויבות, היינו יותר מחויבים היום ורצינו יותר. גל מקל? אני לא צריך לדבר בעדו. זה שחקן שעשה דברים מדהימים בקריירה ועזר לנו מאוד לנצח. כל עוד הוא פה זה כיף גדול”.

רומן סורקין: “אני שמח שניצחנו, זה הכי חשוב. היכולת האישית? החברים לקבוצה מצאו אותי ואני חושב שזה עבד לנו כקבוצה ופחות חשוב אני. מסרנו טוב את הכדור, היו לנו כמה שחקנים שקלעו בספרות כפולות. בחצי השני עשינו הגנה טובה ועצרנו את השלשות שלהם – זה מה שעשה את ההבדל. כיף לחזור לנבחרת ולשתף פעולה עם כולם. גיא אמר לנו במחצית שזה משחק שלנו ואנחנו צריכים להיות מרוכזים ולעצור את השלשות שלהם. בהתקפה אנחנו מוכשרים רק צריכים לעשות הגנה”.

יובל זוסמן: "שיחקנו כדורסל טוב, השארנו מאמץ טוב במשחק. שיחקנו כדורסל שמח, כולם שיתפו את הכדור ונהנו מהמשחק, זה היה קשה אבל ניצחנו בדברים הקטנים שהפסדנו נגד פולין. אני רוצה לתת כל מה שיש לי, הלב שלי, הנשמה שלי, הגוף שלי. ככה אני משחק, זה לא משנה אם אני משחק שש בש או דמקה, אני נותן 100 אחוז, רק ככה אני יודע. אני מתחרה ואני מרוצה עם מה שאני קורה, כי עשיתי הכי טוב שאני יכול".