חצי גמר הפלייאוף יוצא לדרך!

סדרות חצי גמר הפלייאוף של ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל יחלו מחר (שני) וישוחקו בשיטה של הטוב משלושה משחקים: אליצור נווה דוד רמלה תארח את מכבי עירוני רמת גן ומכבי בן בנות אשדוד תארח את אליצור לייקה חולון.

אליצור נווה דוד רמלה – מכבי עירוני רמת גן (19:00)

אליצור נווה דוד רמלה ניצחה במהלך העונה הסדירה את מכבי עירוני רמת גן בכל אחד מ-3 המפגשים שהיו ביניהן עד כה ובכל אחד מהמפגשים הללו רמת גן לא עברה את ה-70 נקודות.

מכבי עירוני רמת גן ניצחה את אליצור נווה דוד רמלה 72:73 במשחק  גמר גביע המדינה ווינר לנשים בכדורסל, אבל הפסידה לה במשחק הגמר של טורניר פתיחת העונה 75:68.

כעת ניצבות שתי הקבוצות לסדרה שתכריע מי מהן תעלה לסדרת גמר הפלייאוף ותיאבק על תואר האליפות.  וכאן ראוי לציין שבתחילת השבוע שעבר נפגשו שתי הקבוצות במסגרת המחזור האחרון בליגה הסדירה ואז ניצחה רמלה, ללא טיפאני מיטשל, 66:72 בחוץ, כאשר במשחק זה הציגה קיו וואלס מרמת גן את אחד ממשחקיה החלשים העונה. כעת, עם טיפאני בהרכב של רמלה, אחרי שבוע של מנוחה והיערכות, מתייצבות הקבוצות בכוחות מחודשים והכל פתוח ואפשרי, במיוחד כשגמר הפלייאוף כל כך קרוב. 

מכבי בן בנות אשדוד – אליצור לייקה חולון (21:00, שידור ישיר בערוץ 5 פלוס)

מכבי בן בנות אשדוד, עם המאמן החדש-ישן עדן ענבר על הקווים, בהופעת בכורה העונה, תנסה להרוויח את הכרטיס לגמר הפלייאוף אבל זה לגמרי לא יהיה קל מול אליצור לייקה חולון.

אמנם אשדוד ניצחה את חולון 81:95 במשחק חוץ במחזור ה-22 אבל חולון חולמת להפיק את המקסימום מבחינתה בעונה הנוכחית וזה אומר שהיא תזדקק לסגל בריא וליכולת גבוהה של הישראליות.