יו"ר האיגוד, עמירם הלוי: הלאומית היא הליגה הייצוגית של איגוד הכדורסל

ביום שלישי תצא לדרך עונת 2015/16 בליגה הלאומית, והיום (שישי) כינסה מנהלת הליגה הלאומית מסיבת עיתונאים מיוחדת , ובה התייחסו ראשי האיגוד לעונה שבפתח, לציפיות שלהם ולתוכניות להפוך את הליגה להרבה יותר אטרקטיבית. כמו נערך במקום .טקס פרידה מאלירן גואטה, אחד הסמלים הגדולים של הליגה, שירד לליגה א' אחרי שנים ארוכות בליגת העל ובלאומית

יו"ר האיגוד עמירם הלוי אמר בין היתר: "עמירם הלוי, יו"ר איגוד הכדורסל, סיכם: "אנחנו עומדים בפתח של עונה חדשה, ובפתיחת כל עונה יש הרגשה חגיגית. את ראשי הקבוצות ההיבט הכלכלי מאוד מעסיק ואנחנו עוסקים בזה הרבה, אנחנו מתקדמים לאט מדי, אבל אני מקווה ששנת 2016 תהיה שנת מפנה בנושא הזה, אנחנו עוסקים בזה בשיתוף חברינו חבר הכנסת, מיקי זוהר. הליגה הלאומית היא לטעמי הליגה הייצוגית של איגוד הכדורסל, יחד עם הליגה הלאומית לנוער. חשוב מאוד לדאוג להן. אני מאוד נהנה לבוא למשחקי הליגה הזאת, בעיקר כי משחקים שם ישראלים".

צילום: עודד קרני odedgaya@gmail.com
צילום: עודד קרני odedgaya@gmail.com

 

המנהל המקצועי של הנבחרת הצעירות, פיני גרשון, אמר: "בתפקיד שלי אני יכול לעזור למאמנים, לבעלי הקבוצות ובייחוד לשחקנים. השנה אני מתכוון להיות ביותר משחקים, הצלחתי לראות אפילו משחק אימון בלאומית, אני עוקב אחרי שישה-שבעה שחקני נבחרת העתודה שמשחקים בלאומית, ואני רוצה להגיד לשחקנים שיושבים בקצה הספסל בליגת העל ששחקנים לא נעשים טובים יותר באימונים, זה טוב לאגו אבל לא תהיה מזה שחקן. שחקנים כמו יועד בית יוסף ועד שלומי הרוש, דרך הרבה מאוד שחקנים בלאומית והיום משחקים בליגת העל כשחקנים לגיטימיים, חלק גדול מהמעבר שלהם זה בזכות העובדה שהיו שחקנים לגיטימיים בליגה הזאת. אני אומר לשחקנים, לכו לשחק בלאומית. אם הליגה הזאת הייתה יותר צעירה, הייתה יכולה להיות לנו אחלה ליגה".

צילום: עודד קרני odedgaya@gmail.com
צילום: עודד קרני odedgaya@gmail.com

 

יו"ר המנהלת בלאומית, משה קליסקי, אמר: "הפועל ר"ג/גבעתיים הביאה כבוד לליגה, במשחק, באווירה ובקהל. בטוח שנראה השנה הרבה משחקים כאלה. יש לנו מספר לא קטן של קבוצות שבהחלט שידרגו את עצמן ברמת התקציב, והמלחמה תהיה קשה לעלייה לליגת העל, ולא פחות קשה לקבוצות הפחות טובות להישאר בליגה. מי שמכיר את הליגה הזאת לפני שלוש שנים ומשחק בה היום רואה את הבדל משמעותי בהתנהלות. אנחנו מנסים לראות איך אנחנו הופכים את הליגה הזאת לפלטפורמה של פיתוח שחקנים ישראלים צעירים. חושבים על פתרונות – מצד אחד איך מקדמים את הצעירים, ומצד שני – איך משאירים את הליגה הזאת מקצוענית ומעניינת".

 

צילום: עודד קרני odedgaya@gmail.com
צילום: עודד קרני odedgaya@gmail.com אלירן גואטה מקבל כבוד