ליגה ארצית, מחזור 11: ניצחון לעכו על כפ"ס בצפון; רחובות גברה על מעלה אדומים בדרום

משחקי המחזור ה-11 בליגה הארצית נערכו אמש, ובהם מספר מפגשי צמרת מסקרנים מאוד בשני המחוזות. עכו ורחובות רשמו נצחונות על כפ"ס ומעלה אדומים וחיזקו את מעמדן בצמרת. עירוני ר"ג חזרה לנצח אחרי ההפסד הראשון העונה שספגה בשבוע שעבר.

במחוז הצפוני הסתיים המפגש בין שתי הראשונות בניצחון דרמטי של הפועל עכו הביתית על הפועל כפ"ס 88-89 שהביא להחלפת מקומות בין השתיים כאשר עכו עלתה למקום הראשון וכפ"ס ירדה למקום השני. כפ"ס הוליכה ב-12 הפרש כשנותרו 4 דקות לסיום, אבל אז נעלמה ואיפשרה לעכו לחזור ולנצח עם סל ניצחון 5 שניות לסיום. בכפס בלטו יותם שירן עם 24 נקודות, לירז אריאלי עם 17 ואיתי קרביוב עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים.

בשאר המשחקים מכבי חדרה גברה בבית על קרית אונו 73-78, והעמידה את מאזנה על 5 נצחונות ו-6 הפסדים בצוותא עם עוד 6 קבוצות במאזן זהה, כולל המפסידה קרית אונו.

עמק חפר הביסה בביתה את קרית ביאליק החלשה 69-109, ורשמה ניצחון לחמישי העונה. האורחים ימשיכו לחפש ניצחון ראשון העונה, וכרגע במאזנם 11 הפסדים.

כפר קאסם השיגה ניצחון שביעי העונה אחרי שניצחה בחוץ את מגדל העמק 73-74. הביתיים עם הפסד שישי העונה.

מעלות עם ניצחון חמישי העונה גברה על גלבוע מעיינות 59-72. בגלבוע ספרו הפסד שביעי העונה.

כפר יונה מהמקום השלישי  ניצחה בביתה את הפועל צפת 59-72 וסגרה ניצחון שביעי העונה. צפת עם הפסד שישי העונה.

במחוז הדרומי התקיים מפגש צמרת מרתק בין מכבי רחובות למעלה אדומים ובסיומו 70-78 לרחובות שעולה לניצחון עשירי העונה. לאורחים היה זה הפסד שני העונה.

המוליכה עירוני ר"ג, שנוצחה בשבוע שעבר לראשונה העונה על ידי  מכבי פ"ת, חזרה לנצח, הפעם בבית מול הפועל לוד 67-81. ללוד היה זה הפסד שישי העונה.

במפגש בין האחרונה שדרות ללפני אחרונה אליצור רמלה היתה זו רמלה שחגגה בסיום ניצחון שני העונה, 66-55. שדרות תמשיך לחפש ניצחון שני העונה בשבוע הבא.

מכבי מכבים רעות ניצחה בביתה את  נחל שורק 80-77 ורשמה ניצחון חמישי העונה. האורחים מנחל שורק גם הם במאזן זהה של חמישה נצחונות ושישה

הפסדים.

גבעת שמואל ניצחה בבית את מכבי שוהם 55-77 וסגרה ניצחון שישי העונה. מנגד האורחים עם שני נצחונות בלבד ויחפשו ניצחון שלישי במחזור הבא.

מכבי פ"ת גברה בחוץ על חבל איילות 83-94, ורשמה ניצחון שישי העונה אחרי הניצחון בשבוע שעבר על המוליכה עירוני ר"ג. האורחים נותרו עם חמישה נצחונות.