ליגה לאומית, מחזור 8: ניצחון שביעי לעפולה; הפסד שני להרצליה

משחקי המחזור ה-8 בליגה הלאומית התקיימו בסוף השבוע, ואחריהם נקבע כי עפולה ממשיכה את פתיחת העונה המצוינת עם ניצחון נוסף ונשארת בודדה בספגה לאחר ההפסד של הרצליה באשקלון ביום שישי.

הפועל חיפה – חבל מודיעין 73-92

האדומים מהכרמל מסמנים ניצחון שלישי ברצף ומתמקמים במקום -6 בטבלה. האורחים שקעו עמוק בתחתית עם הפסד 6 העונה. ניב ברקוביץ' סיפק משחק נהדר של 20 נקודות ו-7 אסיסטים עבור חיפה. אצל העולה החדשה בלט דיונדרה פארקס עם 18 נקודות.

הפועל עפולה – מכבי רעננה 82-88

מה תגידו על הופעת הענק של לייסדריוס דאן? 40 נקודות היו הערב לגארד מתוך ה-88 שקלעה קבוצתו. עפולה הובילה לכל אורך המשחק, הרבה בזכות דאן, הצליחה להנחיל לרעננה הפסד ראשון בעידן עופר ברקוביץ' ולהתבסס במקום הראשון. מלבד דאן, מקסים קיקוס היה טוב עם 12 נקודות ובן קרטר סיים עם דאבל דאבל של 10 נקודות ו-14 ריבאונדים. לארי אנדרסון בלט עם 22 עבור רעננה.

רמת השרון – גליל עליון 73-70

ללא גוני יזרעאלי הפצוע, גליל חזרה מרמת השרון עם ניצחון דחוק. עבור העולה החדשה מדובר בעוד הפסד צמוד ואחרי הניצחון באמצע השבוע, היא לא מצליחה לייצר רצף. רועי הובר בלט עם 16 נקודות ו-14 אסיסטים עבור המנצחת. מנגד, דוריאן פינסון עם דאבל דאבל של 25 נקודות ו 12 ריבאונדים שלא הספיקו.

אליצור נתניה – קריית אתא 84-73

הקבוצה של שרון אברהמי מהקריות ממשיכה לנצח, והיא עשתה זאת בצורה משכנעת ובלי הרבה ספקות. שני הזרים של אתא קלעו 47 נקודות משותפות, דניאל דנינו הוסיף 13 ומסר 5 אסיסטים. מנגד, רז אדם סיפק משחק טוב עם 16 נקודות.

הפועל ר"ג/גבעתיים – קריית מוצקין 82-87

ניצחון ביתי נוסף לר"ג/גבעתיים שאחרי פתיחת משחק פחות טובה ידעה להתעשת ולנצח בתום משחק צמוד וקצבי. קווין קאפרס סיים עם 21 נקודות בר"ג, מנגד אמין סטיבנס סיפק 30 נקודות ו-12 ריבאונדים למפסידים.

אליצור יבנה – הוד השרון 89-76

הקבוצה מהוד השרון ממשיכה במסע שלה לעבר הצמרת, והערב ניצחה גם בחוץ את יבנה. האורחים התגברו על פתיחה רעה, ועם משחק נהדר של הראל דדון (12 נקודות) יצאו עם ניצחון חמישי ברצף. מנגד, עבור יבנה זה הפסד השני ברצף. עידו דוידי בלט עם 18 נקודות בהוד השרון, בבינה היה זה נטע סגל שקלע 15.

אליצור איתו אשקלון – בני הרצליה 90-101

מוליכת הטבלה, טרם המחזור, ספגה הפסד חוץ באשקלון. הקבוצה של מיקי גורקה נאלצה להסתדר גם ללא ברנדן דוסון שייעדר בשבועות הקרובים וללא גייב לוין. בהיעדרם של השניים, אריזונה ריד כיכב והוביל את הביתיים לניצחון ענק שקטע רצף של ארבעה הפסדים. ריד היה בלתי ניתן לעצירה עם 37 נקודות ו-12 ריבאונדים. קנדל אנטוני הוביל את הרצליה עם 19 נקודות ו 9 אסיסטים.