ליגת העל לנוער חוזרת עם המחזור ה-2

אחרי תקופה ארוכה של פגרה, ליגת העל לנוער תחזור הערב עם מחזור מלא בשני המחוזות, 11 משחקים היום כשכולם יועברו בשידור ישיר בערוץ הטלויזיה של איגוד הכדורסל. המשחק המרכזי ביום שלישי בין הפועל ת"א למכבי ראשל"צ ישודר בספורט5+.

מאת: לילך וייס ואיילון סלוס

מחוז דרום

מכבי ת"א טדי – אליצור יבנה

מכבי ת"א הספיקה לרשום רק משחק אחד העונה, בו לא התקשתה לנצח את נס ציונה. גם הפעם היא פייבוריטית לנצח כשעל הנייר הסגל שלה איכותי יותר משל יבנה. יחד עם זאת, הקבוצה מהשפלה נתנה יופי של פייט לפייבוריטית אחרת, ראשל"צ, רגע לפני שהליגה יצאה לפגרה ותבוא להילחם גם הפעם.

הפועל ירושלים עזרא – מכבי רחובות

שתי קבוצות מרכז אמצע טבלה יפגשו במטרה להשיג כל אחת את נצחונה השניה העונה. שתיהן אגב רשמו את הניצחון הראשון שלהן העונה על יהוד.

עצמה מודיעין – הפועל חולון

שתי קבוצות במאזנים הפוכים – מודיעין מגיעה למשחק אחרי 2 הפסדים וחולון עם 2 נצחונות. אפשר להגיד שמודיעין סוג של מגיעה בכושר משחק קצת יותר טוב מהיריבה שלה, כשחלק משחקניה לקחו חלק במשחקי הליגה הארצית במדי קבוצת הבוגרים של המועדון. חולון קיבלה במהלך הפגרה לשורותיה חזרה את אפק אשרוב שעבר בקיץ לברנר.

עירוני נס ציונה – הפועל ב"ש

נס ציונה פתחה מצויין את העונה עם 3 נצחונות והפסד בודד, ועל הנייר פייבוריטית להמשיך במומנטום גם השבוע מול ב"ש מהתחתית שפתחה את העונה עם 2 הפסדים.

הפועל ברנר – ע.ל.ה יהוד

משחק חשוב לשתי קבוצות שנמצאות בחלק התחתון של הטבלה עם מאזן שלילי. ברנר פתחה את העונה עם 2 הפסדים לקבוצות הצמרת, אבל רשמה ניצחון חוץ מרשים על ירושלים. יהוד מנגד רשמה 4 הפסדים, וחייבת להשיג ניצחון לפני שהליגה בורחת לה. בשתי הקבוצות עזבו במהלך הפגרה שחקנים, כשאצל יהוד גם הצטרף שי חגי.

הפועל ת"א – מכבי ראשל"צ

המשחק המרכזי של המחזור יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט ביום שלישי. שתיים מהקבוצות החזקות ביותר במחוז נפגשות ראש בראש כשלשתיהן יש כרגע מאזן של 2 נצחונות וללא הפסדים. ניצחון במשחק הזה יהווה הצהרת כוונות לקראת המשך העונה לאחד הצדדים, וצפוי לנו משחק מעניין במיוחד.

מחוז צפון

הפועל עמק חפר – מכבי רעננה עירוני

המובילה מעמק חפר מארחת במשחק קצוות את רעננה. עמק חפר שנראתה מצויין עד פגרת הקורונה עם עם שחמישה שחקנים שקולעים בממוצע בדאבל-פיגרס תרצה לשמור על המקום הראשון ולא צפוייה להיתקל בקשיים מול רעננה שנחלשה מאוד העונה וכנראה תחפש את הנקודות בקרב יריבותיה לתחתית.

מכבי אסי חיפה – מכבי זכרון יעקב

מפגש קצוות יפגיש את מכבי חיפה עם מאזן מושלם בראשות מקסים פוקסמן ואילי חן ותרצה לשמור עליו מולה תתייצב העולה החדשה זכרון יעקב בראשות אור לביא, שבאמתחתה ניצחון אחד, והיא תנסה להפתיע. .

הפועל גלבוע/מעיינות – הפועל גליל עליון צפת

דרבי ההתיישבות העובדת בין שתי קבוצות שנמצאות בחלק התחתון של הטבלה ולוטשות עיניים לצמרת. גליל עליון רשמה ניצחון שני ונראית טוב. זיו מעוז מוביל חבורה נחושה שרוצה לרשום ניצחון ולהיצמד לרביעייה המוליכה. מנגד לגלבוע/מעיינות נמצאת באיזור לא מוכר לה, והפגרה הגיע לה בזמן, ובתקווה לצאת לדרך חדשה ולחזור למסלול הניצחונות.

הפועל ניר נהריה – א.ס. רמת השרון עלומים

מפגש קצוות בין רמת השרון המפתיעה עם זיו סלע, אדם קליין, בר דרורי והראל שלום ומאזן מושלם תארח את נהריה העיקשת בראשות בר מיכאלוב, עידו סופר ויהלי שמחוני שטרם טעמה טעמו של ניצחון ותנסה לחולל הפתעה.

מכבי פתח תקוה נחמן – אליצור עירוני נתניה

משחק שקול בין מכבי פ"ת שחייבת מעבר ליובל וירניק, לקבל הרבה יותר משאר השחקנים כדי לרשום ניצחון ראשון, מולה העולה החדשה אליצור נתניה שמפתיעה עם מאזן 2-2 ורוצה לעלות למאזן חיובי.

הפועל עמק יזרעאל – הפועל כפר סבא אביב

משחק בין שתי קבוצות ממרכז הטבלה כשלשתיהן 2 ניצחונות. שתי קבוצות שהפסידו במחזור האחרון נפגשות למשחק שצפוי להיות צמוד. כפ"ס עם ניר שפר לבן ליכנטבאום תרצה לקבל יותר משאר השחקנים במטרה להיצמד לצמרת ועמק יזרעאל שתרצה לחזור למסלול הניצחונות ולקבל הרבה יותר מעומרי שוסהיים שסיים עם 3 נק' בלבד במפגש מול עמק חפר.