מהפכת השידורים של איגוד הכדורסל בליגה הלאומית וליגת העל לנוער

החל מהעונה הקרובה, כל משחקי הליגה הלאומית וליגת העל לנוער, שלא ישודרו בערוץ הספורט, ישודרו בערוץ הוידאו החדש של איגוד הכדורסל באינטרנט ואתר איגוד הכדורסל שיעבור בקרוב עיצוב ובנייה מחדש.
איגוד הכדורסל וחברת פיקסלוט, חתמו על הסכם למספר שנים ובימים אלו מסתיימות עבודות התשתית בכ-40 האולמות הרלוונטיים כדי לאפשר שידורים ישירים מכל משחקי הליגות האלו.
בנוסף לשידורים הישירים, תקבל כל קבוצה משתי הליגות האלו, חיתוכי וידאו ושרותי סקאוט כחלק מהעסקה.
חברת פיקסלוט שזכתה במכרז שהתקיים באיגוד הכדורסל, הוקמה בשנת 2013 משדרת מכל רחבי העולם בענפים כמו כדורגל, כדורסל, פוטבול אמריקאי, בייסבול ועוד.
הטכנולוגיה של פיקסלוט מבוססת על מערכת צילום הלוכדת את כל המגרש. בעזרת אלגוריתמים של בינה מלאכותית, מייצרות צלם וירטואלי העוקב בצורה אוטומטית אחר המתרחש במגרש. השידור החי כולל גרפיקות, פרסומות, לוח תוצאות וכן אפשרות לשלב פרשנים. בסוף המשחק המערכת מפיקה תקצירים והמשחק זמין תוך מספר שעות לצוות האימון לסקירה ואנליזה כולל סטטיסטיקות ומקטעי וידאו לכל קבוצה ושחקן.
Pixellot עובדת עם מוסדות חינוך, מועדונים, ליגות ופדרציות ברחבי העולם, וכיום משדרת יותר מ -40,000 משחקים חיים בחודש מיותר מ -10,000 מגרשים ואולמות. לאחרונה חתמה החברה על שיתוף פעולה עם קבוצת ברצלונה.
איגוד הכדורסל מברך על ההסכם החדש ושמח להביא לכל אוהדי הכדורסל בארץ את החוויה החדשה הזו. יו"ר האיגוד עמירם הלוי אמר: "איגוד הכדורסל מברך על שיתוף הפעולה עם פיקסלוט. כדורסל הוא ספורט שמתקדם כל הזמן וכאיגוד שחרט על דיגלו הנגשה של משחקים לכל הקהלים אנו מתכוונים לעמוד בחזית המהפכה הטכנולוגית שעולם הספורט עובר בימים אלו. הקבוצות והשחקנים שלנו ייהנו לא רק מחשיפה גדולה יותר למשחקים אלא גם לגישה לסטטיסטיקה ולאפשרויות ניתוח וידאו כמו שמעולם לא היו. העובדה שפיקסלוט, החברה המתקדמת בעולם בתחום ההפקה האוטומטית, היא חברה ישראלית הופכת אותנו לגאים עוד יותר".
"הצוות שלנו שמח שהפתרונות שלנו נבחרו על ידי איגוד הכדורסל הישראלי. הישגי הארגון על הבמה העולמית הם מרשימים ואנו מקווים כי הטכנולוגיה שלנו תסייע לצוותים הישראלים להמשיך ולהצליח בתחרויות המובילות", אמר מנכ"ל פיקסלוט, אלון ורבר. "המגיפה העולמית האיצה את הדרישה לפיתרון בטוח וחסכוני להפקה ולהפצת משחקים והסכם זה הוא עדות לכך. השותפות שלנו עם האיגוד ועם חברת – Genius Sports מראה גם עד כמה פיקסלוט התקדמה עם הצעת הערך שלה המאפשרת למעשה פתרון מקיף לשוק הספורט, החל בהפקה, דרך תקצירים אוטומטיים ואנליזה וכלה בהפצת התכנים ב- OTT ואקטיבציה של זכויות"